{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nickelback koncert??? :D
  • #1   14. nov 2013 Min veninde var afsted og syntes det var fedt smiley
    Hun sidder og halvsover her i skolen nu, fordi hun ikke rigtig har fået noget søvn, eftersom hun skulle køre tilbage til jylland tidligt i morgen.. :-))

• #2   14. nov 2013 Jeg var :b

Men ærlig talt er jeg vildt skuffet...Bandet var super fedt! Men publikum var godt nok triste... Men havde dog en fest alligevel :b

Så har jeg også været til koncert mandag, tirsdag og onsdag , 8 bands i alt, jeg er så smadret! Glæder mig til bare at tage i biffen idag xD

• #3   14. nov 2013 # 1
    Hehe ja så kan jeg godt forstå hun er træt smiley
    Den sluttede lige omkring 22.15 jeg var hjemme omkring kl. 00.00 og jeg skulle op på arbejde kl. 4.45. møder halv seks smiley Jeg er totalt frisk! smiley
    Det var så fedt, så jeg er stadig høj på stemingen og oplevelsen ved koncerten smiley

# 2
    Nice smiley
    hehe jeg er ikke skyldig i at publikum var triste, jeg gav den max gas smiley sang højt, ja nærmest råbte med på ALLE sangene og hoppede og dansede hele tiden og mine "devil horns" stod næsten aldrig stile smiley fuck det var fedt
    Havde min bror med, han festede også igennem smiley

Syntes dog at det var lidt nedern at koncerten skulle starte 19.30 og så er det Skillet der går på der, og spillede hvor længe? kan ikke huske det, en times tid vel smiley og så gik der vel næsten 3 kvarter efter de var gået før Nickelback gik på, og så spillede de kun 1½ time smiley Havde regnet med at Nickelback mindst ville spille 2 timer

Men stadig sindsygt fedt smiley

• #4   14. nov 2013 Haha det var jeg bestemt heller ikke! Jeg og mine to venner festede helt vildt, og sang med på alt! både Skillet og Nickelback :b men, alle omkring os, og dem på første række var godt nok triste xD Lidt synd for bandet (:

Er slet ilke vant til, at folk var så rolige under en koncert! Er vant til mospits, headbanging, blåmærker, skubben, skrig, skrål, hoppen og dansen, osv osv, det var virkelig underligt at have plads og komme hjem med alt intakt xD

Skillet spillede CA 50 minutter, og der går altid en god halv time ++ mellem scene skift, så det vænner man sig til xD Syntes dog at koncerten sluttede meget tidligt smiley Det var ret ærgerligt, men ja! Vildt fedt alligevel!

• #5   14. nov 2013 Ville vildt gerne have stået aller forrest, mig og min bror stod nok 8-10 meter fra scenen.
    Men det var vores aller første koncert smiley så vi vidste jo ikke lige hvordan det ville foregå, så hvis det blev sådan noget Bieber-agtigt noget hvor folk bliver helt sindsyge ville vi ikke stå aller forrest og blive mast af folk smiley

men ja syntes godt nok de aller forreste var stille, ærgeligt faktisk, ville have været fedt med de folk som gav den mest gas stod forrest, de andre kunne smutte op på sidde pladserne smiley

Hehe ja ja 50 minutter smiley det er også næsten en time
    okay, som sagt: min første koncert smiley så jeg ved jo ikke lige hvad der er normalt

Ja de sluttede ALT for tidligt, jeg spurgte en af de der "steward" om hvornår det slutte "omkring kl. 23" sagde han smiley
    Om man fik ikke rigtig en chance for at skrige på ekstra nummer når de bare gik smiley

Alligevel fedt at Daniel Adair bare smed trommestikkerne væk smiley
    Kunne også godt lide Chads kommentar med til Ryan om at de smed alle hans plektar væk smiley
    EEEELSKER DEM! smiley

Kommentér på:
Nickelback koncert??? :D

Annonce