227 visninger
|
Oprettet:
3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Nickelback koncert??? :D {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Tænkte på om der var andre end mig som var inde og se Nickelback's koncert i Forum i går?
Det var VILDT FEDT!!!
Nøj jeg syntes det var helt fantastisk!
Næste gang vil jeg bare gerne stå lidt tættere på scenen
maj 2007
Følger: 34 Følgere: 214 Heste: 4 Svar: 552
Hun sidder og halvsover her i skolen nu, fordi hun ikke rigtig har fået noget søvn, eftersom hun skulle køre tilbage til jylland tidligt i morgen.. :-))
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.886
Men ærlig talt er jeg vildt skuffet...Bandet var super fedt! Men publikum var godt nok triste... Men havde dog en fest alligevel :b
Så har jeg også været til koncert mandag, tirsdag og onsdag , 8 bands i alt, jeg er så smadret! Glæder mig til bare at tage i biffen idag xD
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Hehe ja så kan jeg godt forstå hun er træt
Den sluttede lige omkring 22.15 jeg var hjemme omkring kl. 00.00 og jeg skulle op på arbejde kl. 4.45. møder halv seks
Det var så fedt, så jeg er stadig høj på stemingen og oplevelsen ved koncerten
# 2
Nice
hehe jeg er ikke skyldig i at publikum var triste, jeg gav den max gas
Havde min bror med, han festede også igennem
Syntes dog at det var lidt nedern at koncerten skulle starte 19.30 og så er det Skillet der går på der, og spillede hvor længe? kan ikke huske det, en times tid vel
Men stadig sindsygt fedt
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.886
Er slet ilke vant til, at folk var så rolige under en koncert! Er vant til mospits, headbanging, blåmærker, skubben, skrig, skrål, hoppen og dansen, osv osv, det var virkelig underligt at have plads og komme hjem med alt intakt xD
Skillet spillede CA 50 minutter, og der går altid en god halv time ++ mellem scene skift, så det vænner man sig til xD Syntes dog at koncerten sluttede meget tidligt
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Men det var vores aller første koncert
men ja syntes godt nok de aller forreste var stille, ærgeligt faktisk, ville have været fedt med de folk som gav den mest gas stod forrest, de andre kunne smutte op på sidde pladserne
Hehe ja ja 50 minutter
okay, som sagt: min første koncert
Ja de sluttede ALT for tidligt, jeg spurgte en af de der "steward" om hvornår det slutte "omkring kl. 23" sagde han
Om man fik ikke rigtig en chance for at skrige på ekstra nummer når de bare gik
Alligevel fedt at Daniel Adair bare smed trommestikkerne væk
Kunne også godt lide Chads kommentar med til Ryan om at de smed alle hans plektar væk
EEEELSKER DEM!
Nickelback koncert??? :D