{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.385 visninger | Oprettet:

Gult hår.. Nogen råd til at fjerne det igen {{forumTopicSubject}}

Jaah.. Nu er det jo sådan at jeg siden sommerferien har hjuplet min naturligt let rødblonde hårfarve over i den blonde jeg havde for bare halvandet år siden.. Jeg har de sidste 3 uger ledt overalt efter min normale hårfave men tror desvære den er udgået. Derfor købte jeg idag en anden da jeg var i tyskland og kunne spare enormt mange penge på det (gav 40 kr. for den jeg købte, samme mærke giver jeg normalt 100 kr for) det var lysere ja men det viste jeg godt og det ville jeg også have da jeg gerne vil have en blå stribe i det når jeg får råd til at købe den blå farve jeg vil have.

Men nu har jeg lige farvet mit hår.. Det sad nok i lige 5-7 minutter for længe (selvom det kun sad en halv time hvor anvisningen sagde 30-40 min) og jah, så er det jo lige som med de andre farver jeg har brugt.. Det er blevet gult.. Jeg vasker det i forvejen med en silver shampoo der heldigvis tager en del af det men er der noget som helst andet der kan tage den gule farve?

Jeg bruger lige nu de blå kasser fra Schwarzkopf.. Er der noget der virker bedre i samme prisleje? Har ikke råd til at gå til frisøren og få det ordnet da det er alt mit hår der bliver farvet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gult hår.. Nogen råd til at fjerne det igen
  • #2   16. nov 2013 Ser er sådan en dejlig kombi af noget barbie/svensker gult.. Det skulle være blondt men blev noget mere gult end jeg havde regnet med. I det jeg i forvejen har lidt rødlig hus er den nuværende SVENSKER gule hårfarve og min let røde hud (bare sådan at jeg har rød undertone i huden)

Jeg ved det bliver blondt med tiden men lige nu skal det gå stærkt da jeg ikke har den vilde lyst til at have gult hår i skolen.

Har ingen planer om at farve det igen før jeg trænger til at få ordnet rødder.. Så det skal bare blive blondt igen og ikke gult

• #3   16. nov 2013 min venindes hår var os helt gult da hun farve det men hun brugte Silver shampoo i noget tid og hendes hår er vildt blondt nu. smiley

• #4   16. nov 2013 Ja fik vist ikke lige penslet ud at jeg gik efter blondt hår

• #5   16. nov 2013 Team Nesha: hvor lang tid er ngoen tid? bare ca.

• #6   16. nov 2013 hm ved ikke altså det er helt blond nu og det er 2-3 uger siden hun farve det. men ser hende ikke så tit da jeg er på efterskole og hun er ikke så ved ikke hvor hurtig det gik fra at være gult til blondt (:

• #7   16. nov 2013 Du skal bare ikke lade det sidde i for lang tid af gangen, da dit hår ellers bliver lilla... har jeg hørt ved ikk om det passer :o)

Farver ikke selv hår så skal nok ikk sige for meget om det hehe smiley

• #8   16. nov 2013 Jamen det er da betrykkende.. Der er nemlig fest på skolen den 29. og jeg har fødselsdag den 28.. Så der skulle det jo helst ikke være alt for gult. Det burde jeg kunne nå. Med mange hårvaske i løbet af ugen med den silver shampoo der heldigvis har taget en del alleredee

jeg har det til at side i 1-2 minutter. Som der står bag på flasken. Tror nu ikke helt på det kan blive lilla.: Så skal det skisme sidde i meget længe

• #9   16. nov 2013 tror heller ikke det bliver lilla tror måske bare det kan få et lilla skær?
    ej ved ikke xD

• #10   17. nov 2013 Silver shampoo fra Loreal, skulle være rigtig god, men ret 'hård', så den skal ikke sidde i ret lang tid. Hvis det sidder i for længe, bliver det blå/lilla, men det skulle vidst gå ud igen, efter et par hårvaske. :o) Prøv dig frem - i starten kun lige et par minutter, og så kan du prøve at sætte tiden lidt op, hvis det ikke virker. :o) Men vær påpasselig. Hellere lidt for kort tid, end lidt for lang tid.

Hvis håret er MEGET gult/orange, kan den nok ikke trække det hele ud, men noget af det. :o)

Man skal generelt passe meget på med, at farve sit hår selv - især hvis man har meget rødt pigment i håret, for det har det med at 'trænge igennem'. :o)

• #11   17. nov 2013 silvershampoo fra lorial virker super godt tager alt det gule
    og farvebombe 1002 smiley

virker 100%

Kommentér på:
Gult hår.. Nogen råd til at fjerne det igen

Annonce