{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Apple ID. - Bliver sindssyg! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har oprettet et apple ID, og skal sjovt nok beskræfte mailen.. Men jeg bliver sindssyg fordi, når jeg så skal ind på mailen siger den at den ikke er blevet bekræftet endnu, og at de nok skal sende en ny bekræftelsesmail til den.. MEN JEG KAN FFS IKKE KOMME IND PÅ DEN JO..

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, og jeg bliver bogstavelig talt syg i hovedet.. Arg!
Ved i hvad jeg måske kan gøre? ((:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Apple ID. - Bliver sindssyg!
  • #2   30. nov 2013 Jeg havde præcis samme problem da jeg fik Iphone.
    Efter at have siddet i timevis og prøvet, var tålmodigheden løbet op, så jeg downloadede Itunes, satte min telefon til computeren og på en eller anden måde fik jeg gendannet hele telefonen fra bunden af. Efter det var det intet problem.
    Jeg kan lige skrive til min sted-storesøster om hvordan man gør helt præcist når jeg kommer hjem - det var hende der hjalp mig med det smiley

• #3   30. nov 2013 Hvis det er lige efter du har skrevet din email skal du ikke bekræfte mailen men bare derinde hvor du opretter dit apple-id i bunden. Hvis det er den sidste mail du får så ved jeg det ikke....

• #4   30. nov 2013 Magrete:
    Det skal lige siges at jeg slet ikke kan logge på mailen, så jeg kan ikke gå ind og bekræfte mailen overhovedet.. Det irritere mig, for jeg er træt af at bruge andres Id :-((

Kakao-ponyen:
    Hvis du gider at skrive en meget detaljeret privat besked ville du være min GUD! Det ville hjælpe så meget! smiley

• #5   30. nov 2013 Hmm, det lyder mærkeligt...:-/ Hpber du får det til at virke, ellers gå ind i en butik og spørg på mandag:-)

Kommentér på:
Apple ID. - Bliver sindssyg!

Annonce