{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det billiger med rejsekort?
  • #1   5. dec 2013 Rejsekort og WildCard er jo to forskellige produkter, som ikke kan erstatte hinanden. Billigere end hvad?

• #2   5. dec 2013 Billigere end billetter?

• #3   5. dec 2013 hvis du køber et wildcard (eller har et hypercard/ungdomskort) kan du lave et ungdoms rejsekort og det er meget billigere! smiley
    ud over det 'optjener' du noget ved rejsekortet, jo mere du rejser jo billigere bliver det.

• #4   5. dec 2013 Ej hvor fedt, så skal jeg have skaffet mig sådan et smiley

• #5   5. dec 2013 det kan i hvert fald godt betale sig! jeg har ofte kørt fra ringsted til københavn for 36 kr. hvor mine venner skal betale billet som ligger på 80 kr. mener jeg smiley bare som et eksempel.
    hvis jeg ikke er helt tosset på den, kører man med et ungt rejsekort på det der svare til prisen ved en børnebillet smiley

• #6   5. dec 2013 Det er meget forskelligt hvad der er billigst, da prisen ved rejsekort svinger i forhold til hvornår på døgnet man rejser smiley Derfor har har jeg både wild card og ungdomsrejsekort. Mit rejsekort bruger jeg mest i KBH, hvor prisen ved at rejse på rejsekort bare er den samme som klippekort(og lidt billigere uden for myldretid). Når jeg skal ud af KBH så tjekker jeg altid på rejseplanen.dk, om det er billigst at rejse på wild card billet eller rejsekort. Som regel er det wild card billet som er billigst, men nogle gange fx. sent om aftenen er det rejsekort som er billigst. Derfor er mit råd altid at tjekke rejseplanen.dk inden du tager afsted, for at se hvad der bedst kan betale sig smiley

Kommentér på:
Er det billiger med rejsekort?

Annonce