{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelige vaner? (hyggeemne)
  • #1   5. dec 2013 det er ikke som sådan en vane, men der skal bare sidde nogenlunde ligemange mennesker i hver side af bussen, er så bange for den vælter når den drejer hvis der er mere vægt i den ene end den anden side, har sågar før spurgt folk om de ikke kunne rykke hen i den anden siden, hvis der var stor vægtforskel smiley

• #3   5. dec 2013 Jeg har den ondeste OCD når det kommer til at drikke vand af glas.

Når jeg skal have et glas vand, så tager jeg altid glasset og "vasker" det inden. Dvs jeg kommer vand i, ryster det/snurrer det rundt 3 gange, hælder det ud, også kan jeg fylde det med vand, som jeg kan drikke.

Hvis jeg ikke gør det (hvilket kun hænder yders sjældent, eller hvis det er helt upassende (ofte hos fremmede) ) kan jeg bruge jeg ved ikke hvor lang tid på at overveje om jeg så bør drikke vandet eller ej -.-
    - ofte hælder jeg vandet ud, så jeg kan skylle glasset også hælde nyt vand i. Ellers får jeg det simpelthen ikke drukket.

• #6   5. dec 2013 Jeg har den der med at lyd skal være på et lige tal smiley
    Jeg SKAL også sove med 2 puder ellers lukker jeg ikke et øje smiley

• #7   5. dec 2013 Glassene skal altid være 2 og 2, de må ikke være alene - haha....

• #8   5. dec 2013 Kigger altid 1000 gange på mobilen, hver andet minut.
    Tager noget afslappet tøj på hver gang jeg kommer hjem, hvis jeg intet skal. (Tager ridetøj på ud til hesten self!)
    Skal vide hvor min telefon og iPad er.
    Når jeg kommer hjem, sætter jeg bare skoene i køkkenet, og smider jakken i stuen.
    Skal have korte strømper på.
    Kan ikke gå uden for døren uden mascara!
    Kan ikke gå ned til morgen sang på min skole, hvis jeg kommer 5 minutter, eller mere forsent. (Skal møde kl. 08:05 nede til morgensang, og hele skolen glor på en, hvis man bare vader ind!)
    Skal på tjekke HG mindst 20 gange om dagen...
    Haha, mine normale vaner..
    Har 10000 af dem! smiley

• #9   5. dec 2013 Nogen af dem, er ikke lige vaner. smiley

• #10   5. dec 2013 Da jeg var mindre måtte mine bamser ikke sove alene.
    Jeg har stadig alle bamserne i nærheden af mig... Dog ikke oppe i min seng.

Jeg er dårlig til at smide ting ud - selvom det er et stykke papir som jeg ikke kan bruge, så gemmer jeg det altid, for HVIS nu jeg skal bruge det - så glemmer jeg at jeg har det, og et år efter finder jeg det, og smider det ud -.-'

Hvis der er noget som jeg mangler inden jeg skal i seng, sover jeg ikke før det er fundet. Også selvom klokken er 00.00 og jeg skal op 05.30.. -.-

• #11   5. dec 2013 hov og så vender jeg ALTID strømperne på vrangen, hader den hamrende nederen sygning, den irriterer mine tær grusomt!

• katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
    #12   5. dec 2013 tine: det var sku da genialt! jeg hader også den syning, men hvorfor har jeg aldrig tænkt på at vende dem på vrangen?! haha, tak! xD

• #13   5. dec 2013 Katrine, hahah, jeg hader den seriøst! smiley alle siger også altid til mig, hahaha ved du godt dine strømper er på vrangen' 'ja det ved jeg godt' for det er saftsusme med vilje da! smiley

• #14   5. dec 2013 -Jeg SKAL børste tænder minimum 3 gange om dagen, ellers føler jeg mig ulækker
    -Alt skal arrengeres til perfektion på min tallerken
    -Jeg SKAL finde tøj, smykker og makeup til næste dag, ellers får jeg stress

Jeg er virkelig perfektionist på nogle punkter smiley

• #15   5. dec 2013 Jeg kan finde på at lave rytmer med min vejtrækning, når jeg keder mig. Også uden at jeg opdager det selv xDD

• #16   5. dec 2013 Har også den der med lyden - det skal bare være med et tal fra 5-tabellen!

• #17   5. dec 2013 Når jeg skal skrue op og ned på lydstyrken (eks. på mobilen eller tv'et) SKAL lydstyrken være noget med fire at gøre.

Jeg bliver altid glad hvis jeg er noget med fire at gøre (:P).

Hvis jeg snurrer rundt 2 gange den ene vej, bliver jeg også nød til at snurre rundt 2 gange til den anden vej, for eller for jeg det skidt.. x)

Kan ikke sove hjemme uden mine to bamser.

Skal have mere end en hovedpude, ellers sover jeg dårligt.

• katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
    #18   5. dec 2013 Tine: Den syning kan virkeligt drive mig til vanvid, så jeg bliver nødt til at tage sokkerne af smiley

Og nå ja: Hvis jeg er ude og gå og kommer til at støde min for på fx en høj flise, så skal jeg også støde den anden lige så meget... ellers er det bare mærkeligt xD

• #19   5. dec 2013 - Skal have TV tændt når jeg er hjemme
    - I bussen er der to sæder jeg vil sidde på. Eller står jeg hellere op eller sætter mig ved et gammelt menneske og snakker.
    - Den sidste runde jeg skridter af trækker jeg hesten
    - Mine sokker skal vende rigtig

Kommentér på:
Mærkelige vaner? (hyggeemne)

Annonce