{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betændelse i min næse piercing! what to do??
  • #2   11. dec 2013 Tag den ud, lad det heale og få skudt en ny i senere. Det er for dumt at rode i det med klorhexidin osv, det er bedre at lade den få fred i lidt tid.

Jeg synes også selv de er super smarte, men det er bedre at få en ny når det gamle sår er healet op.

• #3   11. dec 2013 Rens den i saltvand

• #4   11. dec 2013 Nicoline: Nye eller gamle næsepiercing, det er lige meget. Der kommer betændelse i ligemeget hvor gammel eller ny den er ;-). Har haft min i snart 3 år, og der kommer stadig betændelse i en gang imellem smiley Så er det er mega dumt at tage den ud, for at få lavet en ny.

• #5   11. dec 2013 Tja jeg rensede min 3 gange om dagen i en uge så trappede jeg lige så stille ned og så var det slut..

• #6   11. dec 2013 Du skal aldrig tage en piercing med betændelse i ud, du skal derimod rense den med saltvand, til at betændelsen er væk.
    Tager du en piercing med betændelse ud, kan du risikere at du får en byld, da hullet vil lukke sig og derved lukke betændelsen inde.
    Hvis jeg var dig, ville jeg rense den med saltvand 2 gange dagligt, til at betændelsen er forsvundet.

• #7   11. dec 2013 Jeg vil ikke tage den ud da jeg er vildt glad for den, og sikkert bare får betændelse igen i den nye alligevel. Jeg har allerede renset den med klorhexidin for at bekæmpe bakterierne. Er der andet jeg kan gøre? smiley

• #8   11. dec 2013 Jeg kom altså til at tage den ud lige da jeg opdagede det, men jeg stak den i igen, gjorde det noget?

• #9   11. dec 2013 TS Nej det gør ikke noget :-))

• #10   11. dec 2013 Pres pres pres så betændelsen kommer ud. og så rens når du føler for det. gerne flere gange om dagen smiley

• #11   11. dec 2013 Søg læge

• #12   11. dec 2013 Hmm Nalle, det har jeg ikke prøvet. Jeg har haft mega meget betændelse i mine ørehuller og lod det gro sammen. Fik så lavet nye huller og dem har der aldrig været noget med smiley men det er nok forskelligt fra person til person

• #13   11. dec 2013 Jeg havde samme problem, du SKAL tage den ud, rense med klorhexedin hver dag, og lade hullet gro sammen. Og få lavet en i den anden side

• #14   11. dec 2013 Det prøvede jeg også i starten med min. Havde betændelse 2-3 gange, og alle gangene blev det bare presset ud og renset med klorhexidin.
    Dengang havde jeg en normal piercing i, men så skiftede jeg om til en ring og siden da, har der ikke været betændelse i den smiley

Laura A: Haha nej. Man SKAL ikke. Det kan sagtens klares uden at tage den ud.

• #15   11. dec 2013 Jeg har altid bare klaret mig med at rense det med enten saltvand eller klorhexidin en-to gange om dagen. Ingen grund til at blive nervøs eller pille den ud smiley
    Bare lad være med at pille i den hele tiden , hæhæ smiley

• #16   11. dec 2013 Har kun haft betændelse i min navlepiercing, men der trykkede jeg det ud og rensede med sæbespåner og det gik i sig selv igen efter lidt tid. Jeg pillede ikke piercingen ud..

• #18   11. dec 2013
    Da jeg havde det i min pillede jeg det bare af og vaskede med varmt vand.
    Vil langt hellere have det i næsen end øret.

• #19   11. dec 2013 Jeg kan slet ikke have piercinger uden der går betændelse i dem. som barn var jeg ved at miste mit øre pga betændelse fra en ørering.
    ofte havde jeg betændelse i den jeg havde i næsen som teenager,, den faldt ud af sig selv og jeg fik aldrig en ny i.

nu er det så bryst piercinger der igen og igen går betændelse i, der skal vaskes og vaskes og vaske igen.
    vask med intim sæbe, klorhexedin, brintoverilte, osv er for hårdt ved huden.

også det knap så lækre råd, urin (din egen) renser også, den eneste piercing jeg har som der aldrig har været bøvl med er min intim piercing, rådet fra pierceren var at tisse på den og vaske den to gange dagligt med intim sæbe.
    note til mig selv måske jeg skulle rense bryst piercing i urin og se om det virker

• #20   11. dec 2013 Jeg har samme problem, har haft min i et halvt år nu, men har måske betændelse i den hver måned. Jeg synes ikke det hjælper mega meget at rense den i saltvand, men jeg laver stadig mit eget isotoniske saltvand (1/4 del salt uden jod i en kogende kop vand, lader det så stå og køle). Jeg plejer bare at vente indtil det bliver trykket ud når jeg pudser næse. Det gør alt for ondt selv at presse det ud smiley

• #21   11. dec 2013 Jeg har faktisk lige fået min mor til at prikke hul på betændelsen med en steril engangs-kanyle (bare rolig, hun ved hvad hun laver). Hvis du har muligheden for det, så kan du jo få én til at prikke hul, hvis de vel at mærke ved, hvad de laver, og har en steril engangsnål. Men det er vigtigt at man under ingen omstændigheder flytter på hovedet imens. Var rimelig bange for det, for jeg er rigtig utryg ved nåle og kan bare SLET ikke klare smerte. Men det gjorde overhovedet ikke ondt, det er et minimal prik og så presser man bare betændelsen ud smiley
    Det er selvfølgelig kun hvis du har meget betændelse. Det lyder virkelig ulækkert, men det er jo realiteten. Jeg plejer at få en ophobning af betændelse over ringen, så det er selvfølgelig kun hvis betændelsen er hævet og gul, at du kan prikke hul.

• #22   11. dec 2013 Er det sygt klamt at jeg faktisk overvejede det med urin i et øjeblik? smiley

• Zenia H
    Zenia H Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #23   26. maj 2017 Jeg fik lavet min næsepiercing igår og den var kun øm i et par minutter.. men idag var mig og en veninde nede og bade (fik ik vand i ansigtet) men piercingen røg ud og vi kunne ikke finde den så vi skyndte os og komme hjem og tog så en anden piercing i.. men fandt så den rigtige piercing som der var blevet skudt i og tog den i igen.. tror i jeg får betændelse? (Piercingen og øret blev renset godt og grundigt før jeg tog den i min næse

Kommentér på:
Betændelse i min næse piercing! what to do??

Annonce