{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Feminin fitness?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har langt om længe fundet en svømmeveninde der er holdt op og vil prøve noget nyt. Så vi har brug dagen på at finde på ting vi kunne lave

Vi har efterhånden fået det ned på piloxning som kan findes på youtube så det har jeg en okay idé om hvad er, det ser røv hårdt ud men fair nok, det skal det vel også være, Og så 'Feminin Fitness' til det står der

"Her får du lov til at være kvinde!

Træningen der appellerer til kvindelige bevægelser og som giver en flot kropsholdning.

Du kan på timerne opleve elementer fra balletten, gymnastikken og Yoga.

Alle piger og kvinder + 15 år kan være med - uanset dagsform."

Og så tænker jeg, jamen hvad er det? Forbrænder man rent faktisk noget der og hvad forventes det?

Det er fra DGI's hjemmeside, nogen der har prøvet det eller bare har et bud på hvad det er? Jeg kan ikke finde noget om det nogen steder, ikke andet end hvor man kan gå til det hvilket ikke er hvad jeg leder efter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feminin fitness?!
  • #1   17. dec 2013 Det lyder ikke som om, det er særlig hård træning, hvis målet "kun" er flot kropsholdning.
    Når du nu har piloxing som din kredsløbstræning, ville jeg nok vælge noget mere standard styrketræning ved siden af. Hvis I ikke kan holde motivationen oppe ved alm. styrketræning, er der jo sådan noget som pole, som mange centre udbyder nu. Eller crossfit smiley

• #2   17. dec 2013 hvad med at kontakte en af dem der underviser i det?

Men naa, tænker lidt ligesom dig, at det ikke lyder som noget som er sindsoprivende hårdt..

• #3   17. dec 2013 Det er nemlig også det jeg tænker, nu er jeg selv i abslolut svagpisser form så lige gyldigt hvad er ALT hårdt for mig men hun er selv for nylig stået af svømning 5 gange om ugen (altså ca 40 km på en uge...) så jeg tænker der skal være noget udfordring i det

Crossfit har jeg overvejet men da vi i svømningen bruger meget tid på at diskutere muskelmasse og rende rundt og trække bukserne ned på hinanden. Vi brugte meget tid på 'drenge jokes', så nu skal vi prøve noget mere feminint. Crossfit ser bare meget maskulint ud.. Men vil da lige prøve at fedte lidt for hende for jeg vil gerne prøve polefitness

Tenna: nu har jeg ikke lige haft mulighed for det men det er en mulighed lige at sende en mail og høre af smiley

• #4   17. dec 2013 Der er da mange kvinder, der går til cross fit smiley

• #5   17. dec 2013 Anna: Ja uden tvivl.. Men sat op mod ting som poledance fx. er cross fit måske bare lidt mere maskulint smiley

• #6   17. dec 2013 Njaeh, jeg kender virkelig nogen bøf pole-fit damer, så resultatet er lige maskulint/feminint. Men tror da at pole er en super sjov måde virkelig at udfordre sig selv på. Specielt når man har en god cardio som piloxing, som skulle være meeega hårdt.

• #7   17. dec 2013 Forstår simpelthen ikke, at folk mener muskler er maskuline og kun for mænd. Muskler er sexede, skønne og præcis lige så meget for stærke, uafhængige kvinder! smiley

• #8   17. dec 2013 TAK KNL det er så lige mine ord. Måske ikke lige når man bliver for 'body builder' agtig. Men jeg mener mere at de mere 'maskuline' sportsgræne (dem der ofte indvoldere en masse store muskler) kræver mindre smidighed og elegance.. Det er lidt det jeg efterlyser. Det er det vi mangler, styrken har vi været vant til, jeg er vokset op med overlegent at vinde over alle drengene når der blev lagt arm.

Men jeg har skam mange veninder der er helt "aaad piger og muskler.. Det så upassende" jeg syntes det er flot og jeg ville da være stolt af at have den mave jeg havde for 3 år siden, bedre six-pack end ALLE drengene i min klasse.

Kommentér på:
Feminin fitness?!

Annonce