Feminin fitness?! {{forumTopicSubject}}
Jeg har langt om længe fundet en svømmeveninde der er holdt op og vil prøve noget nyt. Så vi har brug dagen på at finde på ting vi kunne lave
Vi har efterhånden fået det ned på piloxning som kan findes på youtube så det har jeg en okay idé om hvad er, det ser røv hårdt ud men fair nok, det skal det vel også være, Og så 'Feminin Fitness' til det står der
"Her får du lov til at være kvinde!
Træningen der appellerer til kvindelige bevægelser og som giver en flot kropsholdning.
Du kan på timerne opleve elementer fra balletten, gymnastikken og Yoga.
Alle piger og kvinder + 15 år kan være med - uanset dagsform."
Og så tænker jeg, jamen hvad er det? Forbrænder man rent faktisk noget der og hvad forventes det?
Det er fra DGI's hjemmeside, nogen der har prøvet det eller bare har et bud på hvad det er? Jeg kan ikke finde noget om det nogen steder, ikke andet end hvor man kan gå til det hvilket ikke er hvad jeg leder efter
maj 2010
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 913
Når du nu har piloxing som din kredsløbstræning, ville jeg nok vælge noget mere standard styrketræning ved siden af. Hvis I ikke kan holde motivationen oppe ved alm. styrketræning, er der jo sådan noget som pole, som mange centre udbyder nu. Eller crossfit
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.902
Men naa, tænker lidt ligesom dig, at det ikke lyder som noget som er sindsoprivende hårdt..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Crossfit har jeg overvejet men da vi i svømningen bruger meget tid på at diskutere muskelmasse og rende rundt og trække bukserne ned på hinanden. Vi brugte meget tid på 'drenge jokes', så nu skal vi prøve noget mere feminint. Crossfit ser bare meget maskulint ud.. Men vil da lige prøve at fedte lidt for hende for jeg vil gerne prøve polefitness
Tenna: nu har jeg ikke lige haft mulighed for det men det er en mulighed lige at sende en mail og høre af
maj 2010
jan 2012
maj 2010
jan 2008
Følger: 50 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 87 Svar: 2.402
jan 2012
Men jeg har skam mange veninder der er helt "aaad piger og muskler.. Det så upassende" jeg syntes det er flot og jeg ville da være stolt af at have den mave jeg havde for 3 år siden, bedre six-pack end ALLE drengene i min klasse.
Feminin fitness?!