{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Låne pony {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen på HG smiley

først og fremmeste håber jeg at i alle sammen har haft en fantastisk aften! smiley

nå men ja så til det emnet...

da jeg "overvejer" at få låne pony til min konfirmation ville jeg lige høre hvor "dyrt" det ville blive om måneden ? smiley
Udstyret er vist med og har alt andet ud styr så det er ikke med i prisen, hun burde ikke gå med sko som jeg kan huske og opstaldning ved jeg ikke helt endnu... smiley

men det var mere med :

beskæring.
tænder.
dyrelæge.
foder.

er der ellers meget mere og hvad ville priserne ca. ligge på ( ved godt man ikke kan have den helt rigtig pris, men bare sådan jeg kan forstille mig det lidt mere ) smiley

mange tak på forhånd ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låne pony
  • #1   25. dec 2013 Beskæring på alle 4 ben: 400-500 kr.
    Tilskudsfoder pr. måned: 200 kr (Ved ikke med grovfoder som hø/wrap)
    Afhængigt af hvor lang tid du skal have den, behøves tandplejen måske ikke.
    Dyrlæge: Hvis den bare skal have ormetjek og vaccine kan det gøre for under 500 om året. (Hvis den ikke har orm og hvis den er basisvaccineret)

Håber at det kunne hjælpe lidt smiley

• #2   25. dec 2013 mange taak smiley tror godt vi selv ville kunne få fat på hø smiley hjalp meget smiley

• #3   25. dec 2013 Du skal have fat i den smed/dyrlæge osv. som du har tænkt dig at bruge og høre dem om priser. Mht. foder må du regne på det ud fra de lokale priser på stråfoder og hvad den ellers skal have at spise. Priser kan svinge rigtig meget fra landsdel til landsdel og det er jo enormt forskelligt, hvad heste spiser for om måneden. Du kan jo fx ikke bruge til noget, at min hest spiser for ca. 1300 kr om måneden i krybbefoder og for 750 kr wrap smiley

Kommentér på:
Låne pony

Annonce