{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Tarotkort - hjælp til en nybegynder. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Har just fået sådan nogle tarotkort.
Har også fået en bog med, men den handler mest om hvor tarot kommer fra og hvad de forskellige kort betyder..

Men kan dog slet ikke finde noget hverken på nettet eller i bogen der handler om hvordan man lægger kortene ud og ligesom starter "spåningen" osv.

Er der nogen der har forstand på det eller evt. Kender en fiks hjemmeside til lige præcis mit spørgsmål? smiley

Knus sofie.
Og glædelig bagjul. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tarotkort - hjælp til en nybegynder.
  • #1   25. dec 2013 Der findes mange teknikker at bruge dem på:) Synes det bedste ville være hvis du bruger dem på din helt egen måde, så kan du altid få inspiration fra andre bagefter. Jeg plejer at ligge dem ud i en bred vifte og føre min hånd hen over dem, mens jeg fokusere på mit spørgsmål eller person. Jeg får en fornemmelse i min hånd når jeg fører hånden over et bestemt kort. Du kan jo ikke helt mærke hvilket et af kortene det er, når de ligger så tæt, så du tager nogle stykker frem og ligger dem med god afstand og bruger hånden igen. På den måde kan du indkredse KORTET smiley Men brug den metode DU FØLER ER RIGTIGT smiley

• #2   25. dec 2013 Sikke dog et super svar!

Det vil jeg helt klart huske og gøre mig brug af! smiley Tak!

Kommentér på:
Tarotkort - hjælp til en nybegynder.

Annonce