{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

3 retters menu - nytår! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Her til nytår er det min kæreste og jeg, som skal stå for maden. Vi har besluttet, at det skal være en 3 retters menu, men er helt på bar bund ellers og har brug for noget inspiration!

Er der nogle, som har idéer*? Enten bare til dessert, hovedret eller forret eller det hele?

NB!!!! Forretten skal IKKE være fisk eftersom jeg ikke spiser dette..... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 retters menu - nytår!
  • #1   26. dec 2013 Hovedretten kunne være gode steak-bøffer med bådkartofler og grønt til. desserten kunne være Sherry Fromage. smiley

• #2   26. dec 2013 fersken suppe til forret, gode bøffer eller kalve mørbrad med tilbehør til hovederet. nøddekurve med hjemmelavet is til dessert

• #3   26. dec 2013 Forret: mørbrad med champinon ala crem
    Hovedret hamperryg med gemyse
    is til dessert

• #4   26. dec 2013 Rikke blume n:
    Hvad kunne tilbehør f.eks. være? smiley Tænker kartofler - men de kan jo tilberedes på 100000 forskellige måder.

• #5   26. dec 2013 Det er også mig der har trukket det nummer i år! Og jeg er bare en klovn til at lave mad smiley

Men vi skal have:
    Forret - Carpaccio med Artiskok
    Hovedret - Roastbeef med bagte kartofler, ravigottedressing og salat
    Dessert - Chokolademus med Daim og TOMS mini skildpadder

Fuck det blir sjovt, tror ikke vi får mad smiley smiley

• #6   26. dec 2013 kartofler ja som i fyldte bagte kartofler, og noget grønt feks bønner

• #7   26. dec 2013 Nanna:
    HAHA lige præcis! Jeg er altså heller ikke ligefrem god i et køkken - men jeg vil da gøre mit bedste! smiley smiley

• #8   26. dec 2013 man kunne også lave nogle flute med pesto og ost til forret, ellers bruger man jo også tit suppe af forskellig slags smiley måske tartelleter?

jeg elsker timian eller paprikakartofler smiley man kan også lave nogle kartofler i staniol, hvor du skærer dem i skiver, og pakker dem med olie og krydderi smiley kødet er ekstra lækkert hvis i har mulighed for at tilberede det på grill

dessert kan være hjemmelavet is, med enten noget kage, eller nøddekurve til, evt bare en masse lækkert frugt smiley

noget andet hyggeligt og lidt mere personligt er hvis man laver maden på raclette og lign smiley eller til dessert måske har en chokoladefondue hvor der er forskellige frugter man selv kan sidde og dyppe i smiley

• #9   26. dec 2013 Er virkelig en klovn i et køkken! Jeg brænder altid et eller andet på! Men ja vi må jo gøre vores bedste!! smiley :-P

Hvis det ikke lykkes, må jeg drikke dem under inden maden.. I håbet om at de ikke kan smage det brændte! smiley :D

Kommentér på:
3 retters menu - nytår!

Annonce