{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Steder at søge part?
  • #1   16. jan 2014 I en hel masse grupper på facebook! Der er virkeligt mange. De hedder sådan noget med "find en part" os partryttere" "part og udlån af heste og ponyer" "ejere der søger rytter til deres hest" ^^

  • #2   16. jan 2014 Der har jeg også overvejet at kigge, men det er sjældent man finder folk der mangler en part at ride på smiley Alle er dem der ligger hest til

  • #3   16. jan 2014 Jeg tror jeg følger lidt med her, jeg leder også efter et par piger der kunne tænke sig en part på mine dejlige hopper smiley

    Og jeg har ikke fået megen respons på annoncer om det smiley


  • #4   16. jan 2014 Nej nemlig, man skulle tro at det var nemt at finde part på sin hest, men det er det åbenbart ikke? Altså jeg er først begyndt idag, men jeg ser utallige annoncer der ingen har fået endnu, selvom de har søgt i et år?

    Der må da være nogle derude, der mangler en hest at ride på eller hygge med? smiley


  • #5   16. jan 2014 Ja det troede jeg også, men det er ikke meget respons man får, og når der endelig er en der skriver... så kommer de alt for langt væk fra ... smiley

    Efter mine døtre er flyttet hjemmefra, savner jeg virkelig et par piger der kan ride og hygge lidt med tøserne her smiley


  • #6   16. jan 2014 Det kan jeg godt følge dig i smiley Jeg ville også meget hellere selv være ude ved hende hver dag, men det er der desværre for langt og for dårlige transportmuligheder til!
    Og flytning er ikke en mulighed. smiley


  • #7   16. jan 2014 Hvor er i fra?

    Jeg vil lige sige det heller ikke er helt nem at finde en part, nogen har rimelig høje krav. Jeg leder bare efter en hygge hest, tur hest og en jeg kunne lave noget HMS med. Men det er dæleme svært at finde!


  • #8   16. jan 2014 Gråsten Sandra.. smiley

    Det er jeg så også enig i. Nogle vil have OL ryttere til deres lille hygge pony! Eller sådan ser det i hvert fald nogle gange ud. Jeg søger ikke andet end sådan en som dig faktisk? En der godt kan lide at hygge med hesten, ride ture og bare sådan noget. Også selvom hun sagtens kan gå stævner, og springe højt.


  • #9   16. jan 2014 kalvehave her, der er ellers ridefolk nok i området, men åbenbart også heste nok smiley

  • #10   16. jan 2014 Øv det var et god stykke fra mig smiley

    Nemlig, jeg er så træt af det hele handler om stævner og de bare skal være de bedste? Hvad hvis hesten ikke engang kan lide det? Jeg skal ha en som jeg kan kalde min bedste ven, en jeg bare passer med!

    Øv der ikke er flere af dig! smiley


  • #11   16. jan 2014 Jeg kan da godt forstå dem der har part på en hest udelukkende til stævner. Hvorfor have et bånd til den, hvis det ikke engang er ens egen og man bare kan ride stævner og ride den hårdt?

    Sådan tænker jeg bare ikke. Jeg vil have en der passer godt på mit et og alt, for det er hun virkelig. Og det er sådan en hms rytter, der godt kan ride en tur uden bid og sadel bare for at føle nærværdet med hesten! smiley


    Det er det samme her åbenbart Skovfogedstedet


Kommentér på:
Steder at søge part?

Annonce