{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

tøj og udstyr man har brug for (hjemmetræning) {{forumTopicSubject}}

hej smiley

da jeg er begyndt at gå meget op i træning vil jeg gerne lave en liste over ting der ville være gode og vigtige ting man bør have til træning

jeg har ikke tænkt mig at gå ud og købe alt nu og her men det er bare for at se hvad der er vigtigt så...
hvad synes man skal have når man løbetræner, laver pilates og udstrækning
kom med forslag det må både være tøj og udstyr smiley
mange tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tøj og udstyr man har brug for (hjemmetræning)
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   20. jan 2014 Jeg ville ikke kunne leve uden håndvægte, vægtskiver, vægt stang, bænk og squat stativ

  • #2   20. jan 2014 helst ærligt så er to håndvægte (altså to sæt) et på et par kg. og et der er lidt tungere og en yoga måtte rigeligt for mig. Jeg har slæbt mig selv i form på en måned ved at træne med egen kropsvægt. Jeg ser ingen grund til at ligge mange penge i træningsudstyr istedet for at melde sig ind i fitness.

    Men ellers er et par gode sko, en god sportsbh og et par bukser du føler dig godt tilpas i nok med hensyn til påklædning, jeg er mest til at træne på bare fødder så jeg klare den uden


  • #3   20. jan 2014 lyder godt smiley
    jeg har ikke tid til at tage i fitness da jeg først træner omkring klokken 9 og jeg bor ude på landet så jeg kan ikke komme ind til byen på det tidspunkt smiley

    og nej jeg kan ikke træne om eftermiddagen i stedet for så kan jeg ikke nå at træne mine heste (de er løsdrift heste og har pt. ikke selv mulighed for at låne ridehus el. oplyst ridebane)
    smiley
    emma s: jeg kan også bedst lide at træne på bare fødder smiley


  • #4   20. jan 2014 Som sagt træner jeg helst med egen vægt, det har jeg altid gjort, det gjode vi da jeg var svømmer på højt plan og det er det jeg finder mest udfordrende. Dog er jeg ikke bleg for at tage et par lette vægte med og lave en masse gentagelser. Det er bare at finde de rigtige programmer, jeg bruger youtube meget, der er bla. en der inde der er SÅ hård men det er virkelig godt det hun laver.. Så youtube kan også anbefales smiley

  • #5   20. jan 2014 hvem er det du bruger/følger på youtube smiley ???

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   21. jan 2014 Emma: men det kommer også an på hvilken form for træning du kan lide smiley

    Jeg laver udelukkende styrketræning med fokus på styrke, og muskelmasse - fordi det fungere skide godt for mig smiley

    Og der skal ret mange ting til for at kunne opnå noget der..


Kommentér på:
tøj og udstyr man har brug for (hjemmetræning)

Annonce