{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Noget til at fjerne ar? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg har nogle ar det er vigtigt jeg får fjernet så meget som det nu er muligt. Jeg har prøvet bio oil, men det virker ikke. Kender nogen et produkt der kan fjerne ar?

Jeg har også selv kigget på dette: http://www.ebay.com/itm/Apollo-Sebo-de-Macho-Scar-Remover-Treatment-6-Tins-FREE-SHIPPING-/221342948437 - Nogen der kender det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget til at fjerne ar?
  • #1   22. jan 2014 Jeg har hørt, at man ikke rigtig kan gøre så meget for at fjerne ar.
    Jeg ville ikke begynde at bruge en masse mærkelige udenlandske produkter. Så hellere gå til lægen og få hjælp.

Det eneste jeg har hørt hjælper, er en hudbehandling hvor det øverst hudlag fjernes, så når huden heler, bliver arret mindsket. :o)

• #3   22. jan 2014 Et ar er til for at blive desværre..

• #6   22. jan 2014 jeg havde nogle grimme ar fra et gammelt overfald, dem fik jeg fjernet med laser hos plasitkkirugerne, det blev faktisk ret flot, det er kun det ene dybbeste ar du kan se når jeg har fået rigtig meget sol, ellers er de helt væk nu.
    Så hvis det er store ar så går dig på så snak med din læge om du evt kan blive henvist til sådan en behandling eller selv betale for en

• #7   22. jan 2014 Hybenkerneolie har virket super på mine ar i hovedet, det tager laaaang tid (3-6 måneder) og der skal smøres hver dag, men de bliver tydeligt mindre mørke og markante... Mine er ar efter jeg ikke kunne lade være med at pille i bumser....

• #9   22. jan 2014 På mit ar fra da jeg blev opereret for brækket knæ, brugte jeg i noget tid aloe vera gel fra apoteket, det skulle mindste synligheden af arret.
    Dog forventer jeg ikke, at man ikke vil kunne komme til, at se det, da der har været 31 sting, og så er der metal under, som skal fjernes igen.
    Jeg har en del ar, som er blevet mindre tydelige med årene, men hvis det er fra mellemstore sår, vil de altid være der. De små kikkert huller jeg har 4 af på knæet, er næsten væk.
    Jeg vil personligt ikke have have fjernet mine ar, da hver enkelt, er en del af de ting jeg har været igennem.
    Hvis du vil have dem fjernet, tror jeg kun det kan lade sig gøre ved, at få fjernet det øverste lag hud, og så lade det gro sammen igen, men tror bestemt det er meget smertefuldt.

• #11   22. jan 2014 Jeg har et ar fra en tatovering jeg har fået opereret væk, som jeg godt kunne tænke mig at forskønne, man kan tydeligt se hvor stingene har siddet smiley
    På apoteket anbefalede de mig denne creme. Jeg bruger deres ansigtspleje til daglig og er vildt glad for produkterne, som ikke indeholder parfume og parabener.. Hun sagde forøvrigt også at det er godt at massere ar, så skulle de blive pænere..

http://www.webapoteket.dk/personlig-pleje/ansigtspleje/av-ne-cicalfate-cream-p-210863

• #12   22. jan 2014 http://www.hestegalleri.dk/forum/Off-Topic/1012626-vil_af_med_mine_ar__ måske kan du bruge nogle af svarene fra dette emne smiley

• #14   22. jan 2014 Tak for alle svar smiley

De er en smule dybe, og sidder på min arm. Jeg vil rigtig gerne have at de bliver mindre synlige, da de er ret svære at dække. Jeg har andre er der er blevet hvide, men de her er for dybe til bare sådan at gå væk:/

• #15   22. jan 2014 Jeg synes du skal tage forbi din læge. Vedkommende kan sikkert hjælpe dig, eller sende dig videre til en der kan. :o)

De fleste ar bliver mindre med årene.

Kommentér på:
Noget til at fjerne ar?

Annonce