{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

AMT
AMT
Tilmeldt:
20. maj 2007
Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714

Projekt i skolen, hvornår stopper det??? {{forumTopicSubject}}

Puha, hvornår stopper folk med alle de projekter, oso osv i skolen??

Syntes godt nok folk spammer forum alt alt alt for meget med deres skole arbejde!

Måske er jeg den eneste der er ved at være lidt træt af det..

Men jeg tænker bare, hvad gjorde folk den gang de ikke havde hg til at hjælpe/lave ens skole opgaver smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt i skolen, hvornår stopper det???
  • #1   29. jan 2014 jamen nu spammer du jo selv forum med lige gyldigt brok smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   29. jan 2014 Sandie: det kan godt være..

    Men forskellen er at jeg ikke kan finde resultatet på google, ligesom 90% af dem der beder om "hjælp", eller rettere beder om at få lavet deres opgave smiley


  • #3   29. jan 2014 Jeg synes nu at er det ok, når de skal have lavet undersøgelser.....

  • #4   29. jan 2014
    Det minder mig om, min kæreste der lige pt. er i praktik i forbindelse med hans uddannelse til lærer. Mener det er en 7 eller 9 klasse han underviser.
    Igår lød hans facebook opdatering sådan her:

    " Når ens elever 15 minutter inde i engelsktimen stadig ikke har fattet at det er Nelson Mandela og ikke Morgan Freeman det handler om. "

    Men jo, folk bruger HG som google. Istedet for at tage sig lidt tid til at kigge der, man kan finde en del hvis man prøver forskellige formuleringer.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   29. jan 2014 Anja: undersøgelser er helt ok. - hg er en god måde at få mange resultater.

    Den er mere henvendt til, emner som "jeg kan ikke finde noget om hilser på nettet, kan i hjælpe"
    (Eksemplet er noget jeg selv fandt på, men for at forstå hvad jeg mener ;-))

    Der bliver oprettet på mange indlæg som tyder mere på dovenskab end noget andet.. smiley


  • #7   29. jan 2014 jeg er enig...
    Hvis man skal have så meget hjælp til sine lektier at man ikke engang kan google lidt selv, så havde man sgu aldrig overlevet mine skoledage... dengang dinosauerne løb i gaderne, der ingen internet var, og hvor man selv lavede sine lektier.

    Fair nok at man spørger om råd.. meeeeeeeeeeeeen... synes godt nok at det ofte ligner at springe over hvor gærdet er lavest, og ikke fordi man virkelig er stødt på en mur.


Kommentér på:
Projekt i skolen, hvornår stopper det???

Annonce