{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Hvad bruger i jeres tid på? {{forumTopicSubject}}

Puha, jeg har været total afhængig af min computer og tv tidligere. Men nu har jeg jo haft Akando rigtig lang tid, og har været i praktik (lærerstuderende) mv, så det sidste stykke tid, har jeg næsten ikke brugt min computer eller siddet foran tv'et - og det har været SKØNT!
Min tid har nogenlunde set sådan her ud. Undervise fra 8-14, og til Akando, hjem og forberede lidt, hvor jeg så har siddet med min computer noget af tiden, lave lidt praktiske småting som mad, vask mv, og så evt 45 min foran tv, og i seng.
Nu er jeg færdig med praktik, og tilbage til skolen igen - og dermed computeren. Og jeg vil være SÅ træt af at være afhængig af den igen..
Ja, det er jo så en side af sagen, men den anden er, at jeg keder mig som en gal, når jeg ikke har noget at lave!
Min kæreste bor fx ikke sammen med mig pt, og han er ved at uddanne sig inden for it, så han sidder jo nærmest ved sin computer 24/7, og hvis han ikke gør, når vi er sammen, laver vi mad eller ser tv.
Der går et par år før vi kan købe hus (og der er projekter at gå i gang med), så ind til da, hedder det stadig lejlighed. Og min er kun et værelse på 10 m2.
Når jeg er hos ham, eller på mit værelse, aner jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal lave mere! Der er intet på min computer der trækker pt (heldigvis!), og der er ingen huslige projekter at gå i gang med.. Så tiden går bare, og ja...

Så hvad laver i, når i ikke er hos hesten, eller sidder foran en skærm? smiley

Jeg har malet/tegnet lidt, men det er sjældent at "gnisten" er der, øv øv..

Læse gør jeg slet ikke, da jeg er semi ordblind, og bruger computeren til at få læst de fleste ting op med smiley

Mangler simpelthen inspiration, til at "komme videre med mit liv"! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad bruger i jeres tid på?
  • #1   5. feb 2014 Jeg træner i fitness world smiley

  • #2   5. feb 2014 Jeg går til karate og træner i fitness centeret ved siden af smiley
    Ellers så bager jeg boller, kager eller andet godt og fryser det ned, til senere smiley


  • #3   5. feb 2014 Lydbøger ( fifty schades hvis man kan få dem som lydbog fnis...)

  • #4   5. feb 2014 Shades

  • #5   5. feb 2014 Jeg laver ikke noget, er lidt på HGsiden, passer mine 2 hypper og har også nogle katte, så ser jeg lidt flimmer, spiser .......og så er den dag gået smiley

  • #7   5. feb 2014 Jeg bruger egentlig bare min tid på arbejde, ride, shoppe, hygge med veninder, læse og så computeren...
    nu starter jeg så også op i fitness her om lidt, og håber at det trækker mig lidt ud af de gamle vaner.. smiley men ellers ved jeg det sgu heller ikke!


  • #10   6. feb 2014 Jeg vil nøjes med at sidde og se på jeres fysiske aktiviteter, man bliver ganske givet træt og udmattet af se derpå smiley

  • #11   6. feb 2014 Skole, hestene, mine 2 jobs (snart kun 1, men klart det bedste) - jeg arbejder med unge talenter og videreudvikler dem, og arbejder tæt sammen med landsholdstrænerne, om at finde nogle der skal repræsentere Danmark de næste mange år i Trampolin.

  • #12   6. feb 2014 Laver desværre ikke så meget.
    Jeg går hjemme, sygmeldt.
    Passer hestene, når jeg vågner, gør rent, stener computer og tv.
    Har også hund og katte der skal tages af, når kæresten kommer hjem, skal jeg somregel til at lave mad, og bagefter ud til den hest vi har opstaldet, når vi kommer hjem er det sent, så er der ik så møg andet end igen at sæt sig i sofaen med bærbar og tv.


  • #13   6. feb 2014 Skole
    Lektier
    Ride mine 3 ponyer + Dem som jeg ride for nogen
    Og så gåt jeg til skydning 2 gange om ugen smiley

    Så jeg keder mig aldrig smiley


  • #14   6. feb 2014 Jeg forsøger at holde min vægt det gør jeg ved at køre på Cykel og løbe
    Jeg strikker ser ikke meget tv har aldrig gjort det.
    Jeg går en del op i at lave god og varieret mad
    Jeg passer en andens heste på en anden gård, for tiden til April det tager også tid.
    vh
    Annette


  • #15   6. feb 2014 - Jeg læser en masse bøger smiley gratis på Ereolen (App-store)
    - går lange turer i skoven
    - laver lektier
    - tegner
    - skrive historier/digte smiley


  • #16   6. feb 2014 Løber en del og går i kirke. Ser mine venner og hesten. Lektier, især afleveringer. Danser smiley har du overvejet noget zumba?


  • #17   6. feb 2014 Fra 07:00 til 16:30 - 17:00 er jeg ude - dette er både skole og transport frem og tilbage hver dag ... Skønt med gym

    Så kommer jeg hjem, sover indtil vi skal spise (lider af en depression som også gør at jeg har et helt koloenormt søvnbehov (specielt fordi jeg bliver så træt i hovedet af alle de mennesker i min hverdag på gym)

    Så spiser jeg, rydder op og laver de få lektier jeg nu har for/kan overskue og så serjeg tv og går i seng.

    Om torsdagen går jeg dog til fodbold, men grundet kroniske knæskader i begge knæ må jeg ikke løbe særlig meget, så det er også ved a tdø ud nu


  • #18   6. feb 2014 Jeg bruger min tid på uddannelse, arbejde, lektier, være sammen med veninder og venner, kæreste, læse bøger, er pt. i gang med at lave værelse om til kontor, hører musik, træne, spille spil enten på pc eller xbox.

  • #19   6. feb 2014 Skole, lektier, mine to rengøringsjobs, hører musik, træner, passer mine to parter som lige pt ikke rides på grund af skader, og laver pandebånd og biothanudstyr til min side på facebook smiley

  • #21   6. feb 2014 Sikke en masse gode svar smiley
    Mange tak skal i have!

    Træning/fitness er godt nok slet ikke mig, og har heller ikke økonomien til noget dyrt/fast aktivitet/kreative gøremål..

    Men jeg har faktisk længe tænkt at købe et 10-turs kort til svømmehal. Så kan jeg jo altid kører derned og plaske lidt rundt, når jeg ikke har andet at give mig til, end at sidde foran en skærm! smiley

    Jeg har brugt meget tid på at lave udstyr, men det er bare noget af det økonomien ikke er der til pt, desværre..

    Men man kan jo altid gå rundt og få ideer til, hvordan man gør værelset mest hyggeligt og praktisk, så det var slet ikke så tosset en ide smiley og her kan jeg jo sagtens hører lydbog imens smiley

    Vil gerne gå til dans, men det er desværre også for dyrt smiley
    Gåture er super, når jeg er hos kæresten, det burde jeg gøre meget mere! smiley

    Går også meget op i mad og gode råvarer, så måske jeg skulle eksperimenterer yderligere med det!

    Jeg elsker at skrive historier, men slog hurtigt tanken væk igen, da det jo også er ved min computer. Men det er selvfølgelig noget helt andet, at sidde ved computeren og arbejde med en historie, end når man er afhængig af de sociale medier smiley

    Jeg har gået til judo for nogle år siden, boksning kunne måske være spændende smiley


    Mange tak for alle jeres gode forslag! smiley
    Det har sat masser af ideer i gang, som i nok kan se smiley


Kommentér på:
Hvad bruger i jeres tid på?

Annonce