{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Hest og børneleddegigt {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle sammen smiley

Hvor mange af jer kender til den kroniske sygdom børneleddegigt eller kender nogle som har det.

På Facebook er der lavet en personlig blog som hedder "Kaisa og Egon". Den følger den snart 8 årige pony rytter Kaisa, som har haft børneleddegigt siden hun var 2. år.
Man vil følge Kaisa som lever med den usynlige smerte på både godt og ondt og man følger hendes træning med sin pony Egon, som hun selv har redet til og på nuværende tidspunkt er hun ved at videre uddannet Egon indenfor dressuren.

Facebook bloggen er lavet for at sætte mere fokus på sygdommen børneleddegigt.

Så gå ind på Facebook og søg "Kaisa og Egon", og tryk synes godt om, så har du gjort en forskel.

Der vil være konkurrencer, hvor du måske kan vinde smiley

Tusind tak fordi du gad læse dette indslag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest og børneleddegigt
  • #1   6. feb 2014 lyder spændende..
    skal faktisk til at skrive bachelor omkring hippoterapi, så kunne være spændende at følge dette smiley

• #4   7. feb 2014 Det lyder da super spændende!

Jeg lider selv og "børneleddegigt"(tror dog diagnosen bør laves om, da der ikke er noget der tyder på at skidtet går væk igen -.-).
    Jeg blev selv diagnosticeret som 13-14 årig, og har haft hest/heste gennem hele forløbet. Det er virkelig guld værd, at ride, når man har den diagnose! Ved ikke hvordan jeg skulle klare mig igennem uden.

Fedt at du laver noget for at sætte fokus på en meget overset sygdom! Oplever selv ofte at folk synes jeg er doven og voldsomt forkælet, når min mor hjælper mig med de ting jeg ikke kan selv. Her tænker jeg på det fysisk hårde arbejde som f.eks. at muge og at hente heste og udstyr på det særligt dårlige dage.

• #5   7. feb 2014 Jeg sidder selv med den diagnose, dog hvor det hedder ledgigt for mig snart, eftersom jeg snart er 18. Det har altid generet mig, men jeg bliver behandlet som alle andre, og gør de ting, som jeg føler jeg kan. Så jeg har som sådan ingen problemer. Om vinteren kommer jeg dog ikke ret meget ud, fordi kulden simpelthen gør FOR ondt. Men jeg synes ikke det er vigtigt at sætte fokus på sygdommen, synes der er rigeligt fokus på den i forvejen smiley

• #6   7. feb 2014 Den her tråd bliver nok slettet, da du ikke må dele den slags herinde. Men du kan skrive det på heste-nettet, der må man gerne dele hjemmesider og facebooksider under "opslag, billeder og video"

Kommentér på:
Hest og børneleddegigt

Annonce