{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Anmelde misrygt {{forumTopicSubject}}

Jeg står i en meget uvant situation, men jeg er nødt til at handle på det.
Jeg vil anmelde et sted for misrygt af dyr (primært heste) men hvor er det bedst at henvende sig (jeg går ikke til hverken politi eller dyrenes beskyttelse) og skal man bare ringe? Kan man nøjes med at sende et tip pr mail? Hvordan foregår sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmelde misrygt
  • #1   8. feb 2014 Ved sydvestjysk hestevelfærd bad de mig sende billeder af det og så tager de ud og kigger på det.

• #3   8. feb 2014 nordjysk dyrredning, de har flok i hele landet

• #4   8. feb 2014 Du ringer til Nyt heste liv. Og du skal bestemt ikke tøve et sekundt med det.. Du oplyser dit navn til dem, og fortæller dem hvordan det ser ud. Så sender de en ud at se på det. Du forbliver anonym hvis du siger det til dem. Men vent ikke med at melde hvis der er noget galt med hvordan de heste ser ud. smiley

• #5   8. feb 2014 Min tanke var nordjysk, men vil da klart overveje nyt hesteliv. Tak.
    Jeg må få fat i dem i morgen

• #6   8. feb 2014 Jeg ville vælge en organiseret stats støttede organisation som dyreværnet eller dyrenes beskyttelse ,,, det er altid godt med dokumentation og billeder fra stederne... men husk , at der er ingen organisation der har bemyndigelse til at fjerne dyr bare sådan lige fordi man finder forholdene utålige , der kræves en fremgangsmåde efter lovgivningen,

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/kredsform%C3%A6nd/7

send en mail til en af formændene i dit område , og vedhæft billeder , så vurdere de sagen ,

Mvh Rikke

• #7   8. feb 2014 måske du skulle banke på det pågældende sted først og lige høre hvad der foregår? inden du melder nogen? kan jo være et syg dyr eller andet der gør det?
    ville selv blive stjerne åndsvag hvis jeg bare blev meldt pga en evt tynd hest som måske fejlede noget osv.

• #8   8. feb 2014 Vestjysk hestevelfærd

• #9   8. feb 2014 VJH ringede jeg til da jeg havde ringet til politiet & dyrenes beskyttelse, og de gjorde igenting smiley og havde video og billeder af hvor slemt det stod til.
    Da jeg ikke kunne klare de mere ringede jeg til VJH og næsten lå på knæ for om de ikke kunne gøre noget, dagen efter var alle hestene taget fra ejerne smiley og de har det så godt lige nu på Nyt heste liv af dem der overlevede smiley fordi de andre var nogle drys smiley

Men ring til dem smiley de gøre noget hurtigt og så får hestene det super godt bagefter smiley

• #10   9. feb 2014 Jeg kontakter ikke stedet, da jeg udemærket ved hvad der foregår. Dyrenes beskyttelse er nærmest gået i stå hernede. Der er ingen formand og ikke rigtig nogen der vil tage ansvaret for at køre det videre. De har snakket om at lukke afdelingen hernede. Bl.a. Derfor vælger jeg dem fra.
    Politiet går jeg ikke til da de ofte nærmest ikke kan se forskel på hoved og r** på en hest.

• #11   9. feb 2014 du kan sagtens kontakte dyrenes beskyttelse alligevel, så kontakter du bare en af de andre kredsformænd der ligger lidt længere væk
    min erfaring er at de er super hurtige til at rykke ud alligevel smiley

Kommentér på:
Anmelde misrygt

Annonce