{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med sportstabe til knæ?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   13. feb 2014 Det er forskelligt fra person til person, og afhænger af hvordan og hvorfor det skal støtte smiley

• #2   13. feb 2014 Alt jeg sætter tapen næsten lige under knæskallen, da den der hjælper mig. Dog kan du købe en du kan sætte på knæet, i stedet for at du bruger tape, der gør niller naller at tage af... smiley

• #3   13. feb 2014 Sports tape gør som sagt ovenover rigtig ond at tage af, og jeg syntes personlig ikke at det har den store effekt specielt når du ønsker at støtte dine sener. Sports tapen er også en fast tape hvilket vil sige at den ikke kan give sig. Jeg har i stedet for brugt kinesio tape hvilket er en elastisk tape, som derfor kan følge huden når du bevæger dig, og jeg syntes personligt ikke den gør så ond at tage af. Der kan fås kinesio tape færdig klippet til henholdsvis knæ, fod, skulder osv. i matas.

• #4   13. feb 2014 Min mor har købt noget flextape til mig?

• #5   13. feb 2014 Flextape kan sagtens bruges. Det vigtigste er at du ikke låser din knæskal. Dvs. du skal helst undgå at få tapen over knæskallen.

• #6   13. feb 2014 hvordan skal jeg sætte det? smiley

• #7   13. feb 2014 flextape fungere som en bandage. Hvilket vil sige at du skal ligge det om en bandage rundt om dit knæ. Det vigtigste er at du ikke strækker i tapen, da der vil komme tryk på din knæskal. Knæskallen skal have mulighed for at bevæge sig.

Kommentér på:
Erfaring med sportstabe til knæ?

Annonce