{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glemmer ham/hende aldrig.
  • #1   21. feb 2014 Min gamle og nuværende pony smiley

• #3   21. feb 2014 Min gamle part Samos.. Han var den eneste hest jeg nogensinde har redet som jeg kunne stole på og aldrig var bange for ville gøre noget!

• #6   21. feb 2014 en hoppe jeg engang red på en rideskole.. desværre er hun aflivet nu, men hun var bare den skønneste hest og jeg udviklede mig utroligt meget sammen med hende. Jeg havde altid været en nervøs rytter, og efter et meget slemt fald turde jeg ikke galopere på nogen hest, men denne friske og tændte oldenborger fik altså vundet mit hjerte og tillid alligevel. Hende vil jeg aldrig glemme smiley

• #7   21. feb 2014 Altså jeg glemmer ingen af de heste jeg har ejet eller redet i længere tid, men de 2 der altid vil stå som noget ganske særligt er Misty en araber/lipizzaner hoppe jeg havde som teenager og så min tidligere fjordhoppe Emma

• #8   21. feb 2014 Jeg glemmer aldrig Desi.
    Hun døde for 8 uger siden. Hun var min hest, min første. Hun har altid boet her på gården. Hun var her da jeg blev født. Jeg voksede op med hende, voksede op omkring hende og på hendes bare ryg. Hun lærte mig alt, lyste min sorte verden op, og hun var altid klar til at kunne stortude i hendes man. Hun var der altid. Der var aldrig antydningen af en fejlkomunikatin i vores kropssprog, vi levede i fuld harmoni. Kærlighed og tillid var 100% gensidigt. Hun var min soulmate.
    Ville give alt for at kunne være sammen med hende igen. Hun betyder alt for mig.

• #9   21. feb 2014 'min' hest som blev aflivet i novembers, han var noget helt særligt.

profilbillede
  • #11   21. feb 2014 Tine: Hvad det han har ved mulen? Han er sgu en pæn hest med nogle rare øjne! smiley

• #12   21. feb 2014 Jeg vil aldrig nogensinde glemme Brégo, som jeg mistede for 4 år og 3 mdr. siden imorgen smiley
    http://www.hestegalleri.dk/galleri/107567-anden_saerlig_race_el_unico_brego_r_i_p

• #13   21. feb 2014 Kashmir som var en hest jeg red på en rideskole. Jeg savner ham helt vildt, men jeg ved at han er blevet købt af en af mine veninder som passer godt på ham smiley

• #15   21. feb 2014 Jeg glemmer ALDRIG Augusta vi købte hende som vi købte som rå 3 års og hun blev aflivet sidst år i Juni knap 5 år
    Jeg var så stolt og glad ved den hest
    Hun var alt hvad jeg hade ønsket mig af en hest
    Jeg har ledt efter hendes lige, men det har jeg indset ikke kan lade sig gøre
    jeg viste da jeg så hende første gang på billede i gul og gratis at hende måtte jeg eje
    Desværre holder lykke evig, man det kom som et chok for mig den ikke kan holde længer en knap 2 år
    VH
    Annette

profilbillede
  • #16   21. feb 2014 Sally det er vorter, han fik dem da han var 7 og havde dem til han blev aflivet som 14 årig. Man kunne ik få dem væk og han havde dem også på ben og i halen. Alle syntes han var klam, jeg syntes han var en charmetrold med dem smiley

• #17   21. feb 2014 Har ejet i alt tre heste (eksklusiv Thriller) og jeg glemmer aldrig nogen af dem, da de for evigt har sat deres aftryk i mit liv, som jeg tror det sker for mange andre hesteejere der gør hesten til en soulmate og ridningen og arbejdet med dem til en livsstil.

Shirley var min første pony og lærte mig meget.
    Botin mærkede mig for livet med en dårlig oplevelse - men skøn det var han.
    Anakin er det blideste væsen jeg endnu har mødt og jeg håber at have ham til hans dødsdag smiley

• #18   21. feb 2014 Der er en del heste jeg har "tæt på hjertet", men mit absolutte hjertebarn må være min gamle part Coctail.

Jeg håber bare sådan at jeg kan få lov til at købe ham når rideskolen engang (forhåbentlig) beslutter sig for at han skal på pension :')

profilbillede
  • #19   21. feb 2014 Stella - hoppen min mor købte, da jeg var halvandet år gammel. En fantastisk hest, med det bedste sind. Sad tit på hende mens hun spiste, sad på hende da hun blev trukket ind, hende jeg lærte at ride på.
    Valle - min fantastiske part, som gav mig utrolig meget! Vi lærte hinanden dressur, fjollede rundt i hallen, nød hinandens selskab. Hvis man kendte Stella, skulle man næsten tro at Valle var hendes søn. Det samme fantastiske sind, samme fjollerier og ja.. Skønneste dyr smiley

• #21   21. feb 2014 Jeg vil aldrig glemme min part Mille - hun betyder noget helt særligt for mig. Jeg begyndte at ride på hende i 2004 (jeg var 4 år), og vi er kun blevet bedre og bedre venner for hvert minut vi har haft med hinanden.. <3<3<3 Hun var også den første hest (faktisk er hun pony), som jeg red på smiley
    Jeg stopper heller aldrig parten på hende, for hun er ligesom en del af mit liv.

LOVE YOU FOREVER MILLE http://www.hestegalleri.dk/galleri/storbilledevisning/206559-shetlaender_mille_minforaltid3#/16

• #23   21. feb 2014 Blackie: Den første hest jeg red fast på smiley
    Og Celeste, 'min' hest i et år. Den hest som jeg klikkede med fra første sekund. Den eneste hest som jeg har turde gøre alt med. Hende som jeg ville ønske jeg kunne have endnu. Fuck at hun havde spat, hun var stadig den dejligste hest. Jeg elsker hende, og jeg glemmer hende aldrig. Det håber jeg i hvert fald ikke!<3

Og så også alle andre heste jeg har redet gennem længere tid, eller på anden måde haft et forhold til

• #24   21. feb 2014 Ja Flicka og Isma dem glemmer jeg ALDRIG!! De er det bedste der er sket for mig og de gør alt for at gøre mig glad og jeg gør alt for dem smiley <3 smiley

• #25   21. feb 2014 Min første hest, Charlie.
    Han var ubeskrivelig.. Det gør for ondt at snakke om ham..

En dag da jeg var hos en veninde ringede min far og sagde jeg skulle skynde mig hjem, det var noget med Charlie.

Dyrelægen holdt i gårspladsen og de var allerede ved at finde sprøjter frem.. Jeg løb ud til ham og prøvede at stikke af med ham, selvom han overhovedet ikke kunne gå pga smerter.. Det lykkedes ikke..
    Dyrelægen gav ham 3 sprøjter mens jeg stod og holdt ham og sagde at vi ses igen..

Det var forfærdeligt og det største tab jeg er gået igennem..

Jeg ville aldrig nogensinde havde hest igen! Jeg var bange for at jeg så bare skulle miste en gang til..

Men det fik jeg, 1 år efter syntes min mor jeg trængte til opmuntring og købte jesse, der kom til at betyde ált for mig.
    Den dag jeg mister ham, mister i også mig..

profilbillede
  • #26   21. feb 2014 Nu har jeg ikke lige været knyttet til nogen hest - Men en hund ved navn Bandit glemmer jeg aldrig. Han var en breton, og han var simpelthen så skøn... Men blev aflivet allerede som 3-årig...
    Det samme med Darling, en puddel, som jeg kender. Hun bliver nok aflivet inden for det her år, da hun har kræft i en alder af 9-10 år efterhånden.

Min egen vil helt klart være et kæmpe tab, når den tid kommer, men det vil jeg helst ikke tænke på endnu.

Kommentér på:
Glemmer ham/hende aldrig.

Annonce