Ny movella. Forslag? [One Direction] {{forumTopicSubject}}
Jeg har valgt at starte op på min skrivning på movellas igen og vil ligge ud med en One Direction fan ficition. Har I nogle forslag til hvad den skulle handle om, er ikke så forfærdeligt god til at få kærlighed til at udvikle sig.. hmpf. -.-' Så ikke noget overdrevet kærligheds pjat. Jeg er meget god til at få uddybet følelser og virkelig få personens smerter eller glæder frem.
Har bl.a fået folk til at få kulde gysninger og fået en til at græde da de læste/hørte min historie om Twin towers.
Nå, men jeg ønsker at skrive en movella om One Direction osv. Har I idéer til hvad den skulle handle om?
Og kunne I finde på at læse den?
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.576
dec 2011
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 128 Svar: 784
jan 2008
jan 2008
jan 2008
dec 2011
jan 2008
dec 2011
Resuméet hvis det kunne interesere jer lidt
Det er ikke let at være kærester, med en som konstant er nede og ramme bunde. Det fandt Mariah Roberts hurtigt ud af. Justin Bieber kan være glad og smilende den ene dag, hvor han næste dag er vred og slår på ting, og på den tredje dag kan han være frygteligt ked af det. Det er hårdt at se sin kæreste sådan. Helt nede, ikke kunne finde sin plads.
Men mirakuløst nok holder Mariah fast i Justin og beslutter sig for at hjælpe ham igennem alle hans problemer. Men de har også sammen en mission om at holde deres forhold hemmeligt for resten af verden.
Justin og Mariah kæmper mod haters og Mariahs søster sammen, men klarer de deres mission? Og bliver de sammen lige meget hvad, som de har lovet hinanden? Mariah må modvilligt indse at intet er sikkert når man er kærester med en kendt som Justin Bieber. Det er ikke ligefrem let. Hverken for Justin, Mariah, eller nogen som helst.
Ny movella. Forslag? [One Direction]