{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Ny movella. Forslag? [One Direction] {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at starte op på min skrivning på movellas igen og vil ligge ud med en One Direction fan ficition. Har I nogle forslag til hvad den skulle handle om, er ikke så forfærdeligt god til at få kærlighed til at udvikle sig.. hmpf. -.-' Så ikke noget overdrevet kærligheds pjat. Jeg er meget god til at få uddybet følelser og virkelig få personens smerter eller glæder frem.
Har bl.a fået folk til at få kulde gysninger og fået en til at græde da de læste/hørte min historie om Twin towers.

Nå, men jeg ønsker at skrive en movella om One Direction osv. Har I idéer til hvad den skulle handle om? smiley Og kunne I finde på at læse den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny movella. Forslag? [One Direction]
  • #1   22. feb 2014 Personligt mener jeg aldrig at en historie/idé kan blive god, når den ikke kommer fra én selv, det føles tvungent og gnisten er der ikke. Find på noget, du gerne vil skrive om eller et budskab du gerne vil formulere til andre - det kan jo sagtens være noget fra din hverdag - og før det så over i den verden, du vil skrive om, her er det vel One Direction. Personligt mener jeg ikke, at det kan blive godt, hvis man bare skriver ud fra en idé, man ikke rigtig selv brænder for - så føles det, både for læser og forfatter, bare som en kedelig gennemgang af et hverdagsliv smiley

• #2   22. feb 2014 Det kan du jo have ret i, har en med Justin Bieber i tankerne, men de historier jeg laver med Justin Bieber bliver aldrig færdige eller også bliver de dårlige så tør næsten ikke våge mig ud i noget.. smiley

• #3   22. feb 2014 Og her mener jeg ikke fanfiction, jeg mener at idéen til det man skriver om, om det så er fanfiction eller ej, altid er bedst, når det er noget man selv brænder for, noget man selv føler, og noget der kommer 100% fra én selv. Det er bare dér teksten bliver bedst smiley

• #4   22. feb 2014 Du kan jo altid bare skrive en masse for dig selv, også noget der slet ikke giver mening, for til sidst kan det være, at du støder på en fantastisk idé, også selvom du har måtte skrive den samme historie med 10 forskellige vinkler smiley

• #5   22. feb 2014 Nu ved jeg ikke om det her "råd" hjælper, men jeg plejer selv bare at skrive en masse når jeg har en idé, også selvom jeg kommer til at skrive noget, jeg selv ved er den værste omgang lort. Men pludselig sker der måske noget, og jeg får fat i én sætning eller stemning jeg synes er rigtig god, og kan så bruge den til at præge resten af historien. Hvis bare man skriver en masse, så finder man ud af, at der midt i al rodet pludselig kan finde sig en god ting, og det kan man jo så bygge videre på smiley

• #6   22. feb 2014 Fedt nok, vil jeg ihvertfald tage til mig og tænke over! Altid dejligt med en masse idéer! smiley

• #7   22. feb 2014 Hehe. Og man kan da også altid starte ud med at finde inspiration, det er der jo ikke noget i vejen med, personligt synes jeg bare det er vigtigt, at noget af én selv skinner igennem smiley

• #10   27. feb 2014 Jeg valgte at lave en med Justin. Og er faktisk nået til endelig at skulle begynde at skrive på det første kapitel! smiley
    Resuméet hvis det kunne interesere jer lidt smiley :
    Det er ikke let at være kærester, med en som konstant er nede og ramme bunde. Det fandt Mariah Roberts hurtigt ud af. Justin Bieber kan være glad og smilende den ene dag, hvor han næste dag er vred og slår på ting, og på den tredje dag kan han være frygteligt ked af det. Det er hårdt at se sin kæreste sådan. Helt nede, ikke kunne finde sin plads.
    Men mirakuløst nok holder Mariah fast i Justin og beslutter sig for at hjælpe ham igennem alle hans problemer. Men de har også sammen en mission om at holde deres forhold hemmeligt for resten af verden.
    Justin og Mariah kæmper mod haters og Mariahs søster sammen, men klarer de deres mission? Og bliver de sammen lige meget hvad, som de har lovet hinanden? Mariah må modvilligt indse at intet er sikkert når man er kærester med en kendt som Justin Bieber. Det er ikke ligefrem let. Hverken for Justin, Mariah, eller nogen som helst.

Kommentér på:
Ny movella. Forslag? [One Direction]

Annonce