{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Mangler inspiration til essay (Dansk A) {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Normalt er jeg imod hjælp til skoleopgaver (emner og stile) på HG. Men nu er jeg nødt til at gå lidt imod mig selv. Jeg har fået til opgave at skrive et essay på 4 sider, udfra en kronik vi har læst.

Vi skal ud fra denne kronik, skrive et essay hvor vi enten går ind i vores egen diskussion omkring "Nytteværdien af det vi lærer", eller vi kan gå ind i en diskussion med Blixens kronik, og enten være enig eller uenig med hende.
Jeg skriver lidt en blanding, men jeg mangler inspiration til situationer, områder osv. indenfor dette emne, da den som sagt skal fylde 4 sider.

Jeg sender gerne blixens kronik, til dem der vil hjælpe smiley

Håber der er nogle der gider hjælpe :-)!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler inspiration til essay (Dansk A)
  • #1   6. mar 2014 Ét essay omkring ''nytteværdien af det vi lærer'' - nu ved jeg ikke helt hvordan det skal forstås, men jeg tænker umiddelbart, at hvis vi ikke lærte noget - hvordan ville fx Danmark ikke se ud den dag i dag?

Vi lærer om så meget og hvordan ville det se ud hvis vi ikke lærte de ting - opførsel, miljø etc..

tankerne bagved:
    nytteværdien af den viden er vel at vi lever i et pænt og rent samfund fri for sygdomme etc - sammenlignet med lande i Afrika.

• #2   6. mar 2014 Du giver egentlig nogle gode forslag, men tror næsten det er begrænset hvor meget jeg kan have med af det, også alligevel. Tak for det, vil prøve at se om noget af dette kan inddrages smiley

Kommentér på:
Mangler inspiration til essay (Dansk A)

Annonce