{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Kan iphone oplades med kabel? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Nu håber jeg der er en som kan hjælpe mig! Jeg har været så uheldig at min oplader til min iphone 5 er gået i stykker... Så var der en veninde som gjorde mig opmærksom på miniinthebox og deres billige priser på opladere.

I mens jeg leder efter den rigtig oplader falder jeg over denne her anmelding " Efter at iOS7 er frigivet fungere kabel ikke til opladning", men jeg har ikke kunne finde mere om det skulle passe. Så er der nogen der ved om det passer? skal man have en "hel" oplader eller kan jeg bestille en oplader som består af kabel og adaptor?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan iphone oplades med kabel?
  • #1   6. mar 2014 Jeg har aldrig haft problemer, trods at det kun er kablet jeg har udskiftet smiley
    Dog vil jeg ikke råde dig til, at købe ting fra Miniinthebox. Medmindre de er omkring de 100 ,- stykket for en lader (hvilket betyder at der kommer told på også).
    På deres hjemmeside får du hvad du betaler for. Jeg har før købt ting derinde, som var ih og åh så billige, og når de så kom var de lige så ringe kvalitet, som ting til den pris burde være. Jeg havde købt et par høretelefoner derinde, der gik i stykke FØR brug. Købte også en Adapter der slet ikke virkede, så øv for den...

hellere gå ned i Expert eller Elgiganten og købe en lader til 100 kroner så! smiley

• #2   6. mar 2014 Kig på mytrendyphone.dk

• #3   6. mar 2014 Okay, så køber jeg nok en her hjemme.. Sidst jeg manglede en oplader købte jeg en i bilka til omkring 250 kr, og det er nu den som er i stykker. Synes det var ret mange penge at give når den kun holdte i lidt over et halvt år.

Men det kan da godt vær jeg skal se hvad jeg kan finde i elgiganten eller expert smiley

• #4   6. mar 2014 jeg har købt en ekstra lader i netto... 30 kr... lige til at overkomme.
    Ekstra kabler er købt på ebay... til mellem 7 og 13 kr stykket.
    Oplader til bilen med usb-port osse fra ebay.. den tror jeg endte på 12 kr

• #5   6. mar 2014 Kan desværre ikke rigtig svare på spørgsmålet, men lad nu vær med at køb en oplader som kun er en kopi. Jeg gjorde det engang, hvor min iPhone så gjorde mig opmærksom på, at det ikke er en ægte oplader og kan skade min telefon.
    Køber ny fremover kun opladere fra Humac, som så koster 150 kr, men er ægte smiley

• Simone E
    Simone E Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
    #6   6. mar 2014 Jeg har købt alt hvad der hedder opladere til min iphone 5, hos miniinthebox, og de fungere fint til opladning.
    Havde bare en mærkelig episode den anden dag, min ene ledning, som er 2-3 meter lang, virkede ikke når jeg satte den i computeren, men virkede fint med stikkontat, hvor den anden ledning virkede fint sammen med computeren. Men ellers har jeg ingen problemer haft med det jeg har bestilt derinde.
    - du skal dog bare forvente rimelig lang leveringtid..

• #7   6. mar 2014 Okay, mange tak for jeres kommentare indtil videre. Alle jeres forslag er helt klart nogen jeg vil se nærmere på :)!

• #8   6. mar 2014 Jeg har en Iphone 5 vores kabel er ogsågået i stykker.. Men jeg har bare købt et nyt =) virker uden problemer og har ikke købt nyt stik også =) og kan også bruge andre stik til den så der er ingen problemer med det så køb du bare et nyt kabel

• #9   6. mar 2014 Camilla har du opdateret til iso 7 på din iPhone ?? smiley

• #10   9. mar 2014 I denne uge, altså fra imorgen, opladere i netto til 40kr

• #11   9. mar 2014 Tak for det, det kigger jeg helt sikkert på smiley

• #12   9. mar 2014 Jeg købte en, kan ikke huske hvor, uden kabel til 30kr. Jeg gider nemlig ikke rende og skifte stikkontakt alt efter hvor i huset jeg er. Så der sidder en lader i mit soveværelse og en anden ved computeren hvor jeg er mest. Skal jeg være væk i en weekend, så pakker jeg den fra computeren. For ofte kommer jeg sent hjem og så er det meget rart at der ligger en lader ved min seng, uden at jeg skal pakke ud

• #13   9. mar 2014 Jah det er også smart! Har virkelig også følt mig begrænset af at min eneste oplader lå oppe ovenpå i soveværelset. Men har heller ikke ville flytte den af samme grund som du har en ved din seng. Men jeg har bare aldrig fået købt en opladere mere men det kan jeg jo passende gøre i denne omgang smiley

• #14   9. mar 2014 Jeg har overvejet en tredje, til at ligge i mit marsvineudstillingsgrej, hehe - så jeg slipper for at pakke.

• #16   9. mar 2014 Umiddelbart er den første tanke at man som firma er mest interesseret i at sælge originale produkter. Man tjener jo ikke noget når alle render på eBay, hehe
    Jeg har haft købt et løst kabel, hvor den besked kom op - og kablet hoppede lissom af og på, så der ikke var opladning hele tiden. Det smed jeg bare ud. Når man har givet 6-12kr for et kabel, så tog jeg bare et andet. Har osse købt ekstra kabler, så jeg har uden at skulle skifte hele tiden. Så udover hvad der sidder i laderne, så sidde der et i min pc, et i min Mac, et nede i bilen og så har jeg vist et i reserve.

Kommentér på:
Kan iphone oplades med kabel?

Annonce