{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

SÅ glad! Glædesindlæg {{forumTopicSubject}}

Ih jeg er GLAD! Min sødeste pony og jeg skal efter 2 års sej kamp med dressuren, starte vores første Lb2, og jeg er simpelthen så stolt. Hun var den mest stædige pony, som var smadder hård i munden da jeg fik hende, og nu går hun Lb!

Måske er Lb ikke ret højt for de fleste af jer, men når jeg ser tilbage på den pony jeg fik dengang, syntes jeg virkelig hun er blevet fin smiley

Syntes simpelthen i skal se et klip fra weekendens stævnetræning.

http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/334646-undervisning_09_03_2014___tara__carla

(tag jer ikke af min lidt for voldsomme hånd i nogle af klippene)

Og så oven i det her fantastiske vejr, kunne det bare ikke være bedre smiley


Andre der også har optur for tiden?

Jeg måtte altså lige ud med det ..

//Dreamteam


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ glad! Glædesindlæg
  • #1   12. mar 2014 Her var ingen glade mennesker :((

  • #2   12. mar 2014 Kan ikke se videoen (pga. min computer, ikke noget galt med din video-deling), men tillykke med fremskridtet smiley
    Red en dejlig tur idag....og tilkaldte så dyrlæge da hesten kun med stort besvær kan tisse smiley
    Håber ikke han skal igennem for mange undersøgelser, førend de finder problemet smiley
    Så jeg er ikke så glad et menneske, men glæder mig over at der er andre der har haft en masse fremskridt smiley


  • #3   12. mar 2014 Rigtig fin pony du har, det altid dejligt når det hele lykkes smiley
    Desværre ingen optur herfra, min pony dreng er indlagt og står med en alvorlig gaffelbåndsskade i bagbenet smiley

    Men vejret er dejligt (;


  • #4   12. mar 2014 Camilla - Lyder ellers hyggeligt med tur i det gode vejr! Men øv med dyrelægen,,jeg bliver altid så nervøs når de skal indblandes:;(

  • #5   12. mar 2014 Sofie - Ih tak!

    Men hvor er det trist med pony! God bedring til ham smiley


  • #6   12. mar 2014 ej hvor fedt med fremgang :3 det altid dejligt :3

    optur fra mig er jeg er startet til ridning igen :3 og red med min sødeste på rideskolen :3
    dårlige er jeg har ondt over alt nu -.- og fik hevet en skade op igen ligner det -.- XD


  • #7   12. mar 2014 Tillykke med i er kommet så langt smiley
    Meeeen.. li lidt konstruktiv kritik.. Kig hvor du skal hen smiley Det hjælper så meget på balancen, og driv hesten, brug dine ben så du rider den frem til bidet.

    jeg kender self ik hesten, men ud fra det jeg kan se sidder du ret meget som mig når jeg ik li har en ridelærer i nakken af mig smiley


  • #8   12. mar 2014 Øv bøv gubbi!

  • #9   12. mar 2014 ja sådan det :3 men nøj hvor en fed følelse at sidde oppe på en hest igen efter 1 års pause :3 det så fedt at mærket samarbejdet :3

  • #10   12. mar 2014 Julie - Tihi, min ridelærere læste op at et program, og det gik lidt galt, så jeg vidste rent faktisk ikke hvor jeg skulle hen .. smiley Men jeg bruger skam mine ben? Hvilket man også kan se i videoen.

    Men tak smiley


  • #11   12. mar 2014 Jeg syntes nu ikke at kunne se det smiley
    men pyt nu med det.
    det skide godt du er kommet så langt med den! smiley


  • #12   12. mar 2014 Julie - Mange tak! Men tror også det er svært at vudere, når man som du selv siger, ikke kender hesten smiley



  • #13   12. mar 2014 Præcis smiley

  • #14   12. mar 2014 ih hvor skønt, tillykke! smiley

  • #15   12. mar 2014 Så fedt når tingene endelig går fremad! Selv formåede jeg at ride en hel tur idag. Godt nok kunne hesten og jeg ikke beslutte os for hvilken gangart vi skulle være i. Så det var en pænt hård tur, hvor jeg konstant sad og kæmpede for at holde den i skridt, men vi kom rundt :-D.

    Er hun lidt stiv i det? Det kunne godt ligne lidt som om at den har en skæv haleføring, så måske kiropraktoren skulle en tur forbi? Det er i hvertfald rart at stædighed ikke skyldes smerter / stivheder smiley men det ser godt ud smiley


  • #16   13. mar 2014 Puha, kender det kun ALT for godt!
    Min første pony brugte jeg nok også 2 år på at "lære at ride", men da det endelig lykkedes, begyndte det at gå godt:D
    Nu her har jeg gang i projekt "Gør Ivan (min søsters pony) til dressurponze":P Han er EKSTREM hård i munden, SINDSSYG hidsig når der forlanges noget (som ikke er spring),VIRKELIG stiv (vi har haft kiropraktor på ham et par gange) og generent bare usamarbejdsvillig, jeg har et par gange haft ham for mig selv i en uge, uden min søster har redet ham, hvilket VIRKELIG har hjulpet, ved hende lægger han sig bare til, og så lader hun ham gøre det:P Men for nogle uger siden red vi også et par LB'ere, hvilket gik langt over mine forventninger:D

    Desværre ikke mange opture herfra.
    Min søsters pony har nogle MEGET sære hove (det ser ud som om strålen vokser "ud over" hoven bagpå) og har stået halt med det siden slutningen af februar, hvor vi egentlig skulle have været til stævne, men måtte melde fra.
    Min egen hest skal stå stille i 1 år (ca. 3-4 måneder tilbage) pga. spat, dette ser umiddelbart noget bedre ud. Derudover tror vi hun har sat fast i den løsdrift hun har gået i, samt været i et søm (havde det været 5 cm. længere fremme, og lidt ned, havde jeg ikke haft en hest mere, da det så havde ramt nogle nerver og noger, så hun skulle have været aflivet), så hun er pt. i behandling for det, og dette ser heldigvis betydelig bedre ud:D
    Derudover rider og passer jeg pt. min undervisers hest (hun har barsel, og har lige født i sidste uge) og den står også halt:(


Kommentér på:
SÅ glad! Glædesindlæg

Annonce