Skal se eksen med en anden efter 4 dage? {{forumTopicSubject}}
Hej
Nu er det desværre sådan at min kæreste og jeg ikke officielt har været sammen i 3 måneder, men vi har været on/off sammen alligvel og opført sig som kærester, pånær i en lille periode hvor jeg kyssede EN gang med en anden og 1 sek med hans ven for virkelig at se hvordan mine følelser for min eks var, jeg fandt så ud af at jeg ville have ham min eks. Og vi har så længe sovet sammen 3-4 gange om ugen og med alt der hører med. Og har gjort alt for ham! Han har nu sidst han var i byen kysset med en anden, og han skal være sammen med hende på fredag inden de skal i byen. Jeg skal også i byen på fredag med en veninde, men det er en så lille by at der kun er 1 sted man tager hen! Sidst mig og min eks var sammen var i går hvor vi også knaldede, men jeg skal nu så på fredag se ham være sammen med hende i byen og se dem kysse
Hvad ville i gøre hvis i var mig, jeg bliver ikke hjemme fra byen eller tager et andet sted hen. Men hvad ville i gøre, og hvordan synes i det lyder?
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.669
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.526
1. I er sammen, kun jer to, og er kærester.
2. I er ikke kærester, knalder ikke og sover ikke sammen. Man har fri, frihed til at kysse med andre..
Du kan åbenlyst ikke tåle at blive såret og se ham med andre, hvilket du vil blive så længe der ikke er en afgørelse på hvordan det skal være mellem jer
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Find ud af hvor pokker i står, om i skal være kærester eller ikke skal.
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Ingen af jer får noget ud af det, I har gang i lige nu. :o)
jun 2007
Følger: 95 Følgere: 87 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 1.890
mar 2009
Følger: 219 Følgere: 126 Heste: 25 Emner: 234 Svar: 849
sorry to say
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Skynd dig videre, han er ikke det værd, og du fortjener bedre
Skal se eksen med en anden efter 4 dage?