{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Er det noget, jeg kan gøre bedre i min annonce? {{forumTopicSubject}}

Den har ikke været oppe særlig længe, men der har ikke været nogen respons på den overhovedet, så tænker at jeg måske gør noget forkert? ^^

Det er jo ikke fordi den ikke er set, for det er den hele 128 gange...
http://www.hestegalleri.dk/marked/Andre-ydelser-/1015318-20-aarig-soeger-hest-at-hygge-med_-

Det ville være super rart, hvis I lige ville tage et kig på den, og så fortælle mig, hvad jeg gør forkert her?
For da jeg spurgte i forum om selvsamme, så var alle faktisk enige om, at det var et super fint initiativ o.o

Hjælp? ^^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det noget, jeg kan gøre bedre i min annonce?
  • #1   26. mar 2014 Der skal selvfølgelig stå "der" og ikke "det" i overskriften, lol ^^

• Silje Hagen
    Silje Hagen Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #2   26. mar 2014 Fat dig i korthed, det tror jeg vil hjælpe.
    Skriv hvor du bor, vi behøver ikke at vide noget om skoler smiley Bare skriv at du ikke har så megen erfaring med heste - vi behøver ikke at vide hvorfor. Skriv at du først søger part til sommer.
    Pas på med vendinger som "what so ever" osv. Det får dig til at lyde lidt ligeglad.

• #3   26. mar 2014 Det lyder alt for ustabilt i mine øjne...

Til sommer eller efter sommer... (Blir det til noget? Hvornår stopper hun så igen?)
    Jeg ved at jeg inderst inde ikke har tid til halvpart...(hvor mange dage om ugen skriver hun så og aflyser, fordi hun alligevel ik jan nå det?)

Det er mine umiddelbare tanker smiley

• #4   26. mar 2014 Tænker at det måske kunne være en idé at lægge et billede ind, der viser hvordan du rider, hvis du har et godt ridebillede smiley

• #6   26. mar 2014 Det er først til sommer, da jeg pt går i skole i Esbjerg og bor i Tarm. Det gør jeg ikke efter sommer - Så der vil jeg have måske... 5 timer ekstra i mit døgn, fordi jeg ikke skal røv-tidligt op og røv-tidligt i seng ^^

Men jeg tager da alle de her råd til mig og ændrer lidt i min annonce! Jeg havde slet ikke tænkt på det, på den måde, som I skriver ^^

Jeg har ikke noget ridebillede af mig, og jeg søger ikke en part - Jeg søger en hest at hygge om.

Nej, det vil være en gang om ugen, fordi at min mor netop har allergi. Det skal ikke være fuld pasning af en hest, måske mere som supplement til ejerens pasning af hesten? Igen, det vil være op til ejeren, hvad jeg må.
    Jeg kommer til at have 2 sæt tøj og så skifte imellem. Et til at være ude ved hesten med, og så et til at køre i bilen med, hvorefter jeg kan smide det i vask bare ved at gå ind i kælderen fra haven af og derved ikke ind i vores normale "living area". Det her kunne jeg ikke før, så det er bestemt ikke bare fordi jeg vil stoppe efter kort tid o.o

Nå, jeg vil da prøve at forklare mig på en anden måde i annoncen.

• #7   26. mar 2014 Kan ikke finde ud af, om jeg giver mening, ahaha ^^

• #8   26. mar 2014 None the less - Så har jeg nu rettet i annoncen.
    Er der mere, jeg skal sætte på/ændre, synes I?

• #9   26. mar 2014 Jeg synes det er alt for tidligt, at du laver annoncen. Jeg ville ikke reagere på sådan en annonce, for hvad nu, hvis jeg har fundet en anden til den tid?

Desuden synes jeg også, at du bør vælge nogle billeder, der viser dig lidt bedre. Ikke kun billeder, du selv har taget og redigeret i. Ikke at de er dårlige, men jeg ville personligt hellere se dig ordentligt, f.eks. kan det være et billede fra en familiefødselsdag, hvor du fylder år, eller noget.... smiley

• #10   26. mar 2014 Jeg har ikke nogen af den slags billeder, Madsen. Jeg er ufatteligt kamerasky, så jeg er altså væk, så snart kameraet findes frem, ahah. Tror det er... 4-5 år siden, at jeg sidst var med på sådan et billede.
    Så... Det har jeg ikke lige mulighed for.

• #11   26. mar 2014 Kan du så ikke få taget sådan et? Du ser jo overhovedet ikke grim ud, jeg synes du er flot... smiley Det giver bare mig et lidt bedre indtryk af at se, hvad du er for en, hvis det ikke er et "selfie" ...

• #12   26. mar 2014 Ej, men jeg ville kunne få taget over 1000 billeder, og jeg ville få dem alle slettet, fordi jeg ville synes, at jeg så forfærdelig ud. Sad, but true.
    Som du kan høre, så er selvtillid ikke noget, jeg har særlig meget af, når det kommer til mig selv, desværre.

• #13   26. mar 2014 Synes du skal overveje at få det gjort alligevel.... Jeg ville i hvert fald ikke henvende mig på din annonce, når man ikke rigtig kan se, hvad du er for en... smiley

• #14   26. mar 2014 Må se om jeg kan finde et billede, som jeg måske hader mindst, haha ^^

• #16   26. mar 2014 Well, det er nu ikke fordi det vil tage vildt lang tid at lære mig det. Jeg har en vis forståelse for, hvordan man passer en hest, men alle er jo en smule forskellige, og jeg har jo ikke gjort det selv før.

Det er lidt noget øv, men håber da, at folk vil give mig en chance. Når først jeg har fået det vist et par gange, så ved jeg, at jeg burde kunne det selv derefter.

Man er jo nødt til at starte et sted, jeg vil hellere være ærlig end at sige, at jeg bare kan SUPER meget, for det kan jeg ikke.

• #18   26. mar 2014 Hahaha, fedt med positiv opbakning! xD
    Men jeg er desværre begrænset til det område, jeg bor i nu xD

• #19   26. mar 2014 Er der flere, der har inputs til, hvad jeg ellers kan ændre? ^^
    Tidspunktet har mange nævnt, men det kan jeg desværre ikke ændre :3

• Silje Hagen
    Silje Hagen Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #20   27. mar 2014 Held og lykke smiley

• #21   27. mar 2014 Jo tak! smiley

Kommentér på:
Er det noget, jeg kan gøre bedre i min annonce?

Annonce