{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Hvordan er 1. dag på Gym? :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Jeg har gået og glædet mig længe til at se nogle nye mennesker, da jeg er ved at være lidt træt af den klasse jeg går i smiley
MEN bliver alligevel lidt angst ved tanken om at skulle ind af døren, alene, og starte i en hel ny klasse, her efter sommerferien smiley

Frygter lidt at alle ligsom kender hinanden i forvejen, det ville være lidt ærgeligt ... Jeg er nemlig sikker på, at jeg ikke kender en eneste.

Så til jer der har oplevet det - Hvordan er 1, skoledag på gymnasiet, og generelt den første tid ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan er 1. dag på Gym? :-)
  • #1   29. mar 2014
    Det var ikke særligt fedt for mig, men for andre er det skønt fordi de finder nogen og de snakker godt med :o)

• #2   29. mar 2014 Og hvorfor gjorde du ikke det ? smiley

• #3   29. mar 2014 Jeg syntes det er fint. Der er mange der ikke kende nogle. smiley
    Du skal bare være uadvendt og snakke en masse med de andre, så har du ikke noget at frygte. smiley
    Havde det selv på samme måde, men de fleste finder på første en de bare snakke super godt med smiley

• #4   29. mar 2014 Ej jeg er også vildt bekymret for min første dag på gym. Jeg er ret sikker på at ingen i min omgangskreds skal samme sted hen, da stort set alle vælger STX og jeg har valgt HTX smiley

• #5   29. mar 2014 Hmm.. jeg var så heldig, at jeg startede i samme klasse med en veninde fra min folkeskoleklasse. Så jeg havde ligesom en jeg kunne støtte mig op af smiley Der var et par stykker i min klasse der kendte hinanden i forvejen, men der var også mange, der ligesom dig, var alene smiley

Første skoledag startede ud med at vi sad ved et bord indtil alle var dukket op. Så var der tale fra rektoren og så skulle vi ud i nogle teambuilding lege.
    Jeg er et vanedyr, så jeg synes det var grænseoverskridende og ret akavet de første par dage - men det bliver bedre! smiley

Nu er der ikke længe til at skoleåret slutter og jeg har overlevet 1.g.
    Jeg elsker min klasse og jeg føler mig super tilpas i den smiley - og har fundet en masse jeg kan snakke med.

Så frygt ej! Jeg er sikker på, at du nok skal finde nogle du klikker sammen med smiley

• #6   29. mar 2014
    Fordi jeg ikke fandt nogen jeg som sådan klingede med, så jeg endte bare ved at hænge sammen med et par andre som også var lidt uden for agtigt som jeg egentligt ikke matchede så godt med :o).

Også droppede jeg ud efter 1½ år fordi det skoleræs ikke var mig. Har fundet ud af at jeg ikke gider alt det teoretiske bæ jeg syntes gymnasiet er, dybt ligegyldige ting jeg ikke kan bruge til noget som helst i virkeligheden :o)

• #9   29. mar 2014 Ej hvor bliver jeg lettet over nogle af jeres kommentare ! smiley Jeg er bare virkelig dårlig til at starte en samtale, kan sagtens holde den kørende osv. men aner ikke hvad jeg skal starte ud med.. smiley Det skal nok blive akavet smiley

• #11   29. mar 2014 Jeg synes det var sjawt smiley
    Vi havde tutorer fra 2.g og supertutorer fra 3.g smiley
    Vi startede 2 dage før de andre 2.g'ere og 3.g, så vi havde skolen lidt for os selv. Vi lavede jeg ved ikke hvor mange navnelege og så lavede vi sådan noget med, at vi skulle se, hvor mange vi kunne stå inde på et toilet smiley
    Opdelt i hold af klasser, skulle vi overnatte på skolen, hvilket var totalt hyggeligt smiley
    Jeg ville ikke frygte starten så meget, jeg endte også ud med en, som jeg bare tænkte "Hvaaad? Neeeej, not gonna happen", men tja, man lærer jo også de andre at kende smiley
    Fredagen efter vi var startet (Startede onsdag) var der noget introaften, hvor vi havde forberedt en sang og lavet et maleri i hvert klasse. Der er et tema for hvert år. På min årgang skulle der være en gris og et tv på både maleri og i sangen, og så kunne man så også smigre sig ind på supertutorerne fra 3.g ved fx at give dem en lapdance eller massere dem smiley Det var hylende morsomt! smiley

• #12   29. mar 2014 Sandt smiley

• #13   29. mar 2014 Det var vildt akavet den første dag, men tutorerne var rigtig gode til at sætte os sammen. Vi lavede speeddating i klasserne, snakkede sammen, blev sat sammen rundt omkring, og man fandt lynhurtigt nogle man faldt i hak med. Allerede 2. dag, som var første dag med normale timer, snakkede jeg med en pige i min klasse, og hende hænger jeg sammen med endnu, så at sige smiley
    Vi er stadigvæk gode venner.

• #14   29. mar 2014 Okay det lyder pænt underholdene alligevel smiley Godt at der bliver gjord noget for at "samle" klasserne fra start smiley

• #15   29. mar 2014 Det var dejligt. Og det tror jeg langt de fleste gymnasier sørger for smiley

• #16   29. mar 2014 Jeg startede ud med kun et kende en på hele skolen i 1.g
    Ud fra den klasse jeg startede i har jeg fået to helt fantastiske veninder, en rigtig tæt ven og min dejlige kæreste.

Intet at være nervøs for der, så længe du er åben overfor andre i starten. Det er så vigtigt lige til at starte med. smiley

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 443
    #17   29. mar 2014 Hos os starter 1g'erne med at møde deres teamlærer og deres tutorer (enten 2 eller 3g elever). Der er skolerundvisning, navnelege, intro til Lectio og alle mulige andre praktiske ting. I introugen er der "hyttetur" (vi har ikke så mange hytter i GRL men eleverne er på tur i telt) og så har de nye 1g klasser hver dag timer hvor de kun er sammen med deres tutorer, så vi lærere holder os lidt væk smiley Mine 1g'ere fra i år var meget blandede og der var ikke ret mange der som sådan kendte hinanden - det er dog min fornemmelse at de hurtigt fandt hinanden og følte sig hjemme på skolen smiley

• #18   29. mar 2014 Jeg synes faktisk, at det var meget casual smiley

• #19   29. mar 2014 Akavet og mærkeligt ikke at have nogen at hænge ud med som sådan. Jeg blev dog rigtig gode veninder med en pige allerede efter er par dage. På 4/5 dagen lavede vi en dans sammen og underholde hele klassen i en fritime, efter 10 dage var vi "gift" og i dag kan vi ikke undvære hinanden of har planer om at flytte sammen til sommer smiley
    Vær dig selv og gerne åben, det kommer man længst med! Tving dig ud i bare at snakker med nye folk selvom de er meget stolle og vær den som er meget imødekommende og glad smiley jeg selv blev kåret som den gladestes pige i klassen ;0)

• #20   29. mar 2014 Jeg har desværre haft en dårlig oplevelse med at starte i en ny klasse hvor jeg overhoved ikke kendte nogen. Efter 2 måneder kunne jeg ikke klare det, og var ved at gå fuldstændigt ned. Jeg er heldigvis kommet over det da jeg flyttede til en 10 klasse på den skole jeg gik på før.
    Nu glæder jeg mig lidt til næste år hvor jeg skal starte på htx hvor jeg kender nogle som skal gå i samme klasse som mig smiley

• #21   29. mar 2014 Vi startede forresten inde i salen og mødte vores teamlærere og vores tutorer. Lavede lidt navneleg og hørte på dem og andre lege igen i en hel uge eller sådan noget. På 3 ugen skulle vi på introtur, og der blev vi alle tætte med hinanden, og jeg sov med drengene - og er i dag stadig den som snakker med vores tutorer og har det hygeligt.
    Nu er jeg i en ny klasse pga matematiklæreren, så eg snakker kun med nogle få fra den gamle klasse, men de er stadig hyggelige og inviterer mig stadig til deres fester, de fleste ihvertfald smiley

Kommentér på:
Hvordan er 1. dag på Gym? :-)

Annonce