{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Unghest, mangler sul på kroppen! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Jeg har et lille problem. Jeg har en unghest der fylder 5 i år, men han mangler altså noget sul på kroppen, og synes snart jeg har prøvet en hel del uden nogen stor forbedring.

- Jeg har altid fodret ham med Linamix hvilket er et produkt jeg altid har været glad for.

- Derudover får han den mængde wrap en stor hest skal have -og mere til.

- Han har hø ad libitum på folden, men får nu også mere hø i boksen for at han har noget at tygge på konstant.

- Han er selvfølgelig dækket 100% ind med vitaminer.

Jeg har prøvet diverse foderprodukter som er blevet anbefalet til mig, han fejler intet (er tjekket af dyrlægen). Tænderne blev ordnet for et par måneder siden. Han er selvfølgelig en spinkel type (blanding af araber/DV) men synes han mangler lidt fedt på kroppen inden han kan komme i ’’hårdere ridning.’’
De forskellige produkter har jeg prøvet over flere måneder for at se om der skete forbedringer, men synes ikke der er noget synligt, han har taget en lille smule på – men langt fra hvad jeg synes er nok!

Han er en lille smule for tynd, ikke noget alarmerende, men så gerne at han tog en del på!

Har prøvet forskellige olier/urter uden held.
Har prøvet det jeg har fået anbefalet af foder eksperter fra equsana, havens, brogaarden – mit næste forsøg bliver pavo.

Har i haft lignende problemer så skriv endelig om jeres erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unghest, mangler sul på kroppen!
Kommentér på:
Unghest, mangler sul på kroppen!

Annonce