{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning i eller ved middelfart? :-)
  • #1   8. apr 2014 Jeg står selv på Middelfart Ridecenter. Rigtig dejligt sted.:)

  • #2   8. apr 2014 Middelfart ridecenter er rigtig, rigtig dyrt og der er en masse (ikke alle, men en del) snobber og fornemme folk. F. eks kan jeg ikke døje ejerens søn og Helle Nissen.

    Vestfyns rideklub er et lille, men okay sted. Jeg har stået der for et par år siden.

    Nr. Aaby rideklub har jeg ofte været på. Der afhænger prisen af hvor meget luksus du vil have. Folkene er søde, men det er stort og kan virke lidt opdelt.

    Jeg er selv lige begyndt at være på en gård som ligger ved siden af gartneriet. Der er jeg allerede glad for at være, ved dog ikke hvad stedet hedder. Der er primært islænderheste, men den jeg skal til at passe er stor hest.

    I Røjle (cirka tre km fra Middelfart ridecenter) ligger der en gul gård som også tager opstaldere ind. Der har min veninde stået og hun var glad for det.

    Ellers er der en masse som har hest stående hjemme i selvpasserstald. De søger af og til heste.


  • #3   8. apr 2014 Okay super tak smiley Ja ridecenterne er ekstram dyre, hvilket jeg nok ikke får råd til da jeg selv skal betale

  • #4   8. apr 2014 Hvor står du da nu?

  • #5   8. apr 2014 ingen steder lige nu, skal først ha hest igen efter sommerferien smiley

Kommentér på:
opstaldning i eller ved middelfart? :-)

Annonce