{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Blegfis/Melfjæs - Hjælp tøser! xD {{forumTopicSubject}}

Hej tøser!

Håbede egnetlig lige på at i ville hjælpe mig lidt her, selvom det ikke rigtig omhandler siden..

Jeg har et problem med at finde en Foundation der passer til min hud. Jeg er meget, meget bleg og kan simpelthen ikke finde en! Skal helst være flydene! Har forsøgt mig med en del mærker for tiden, hvor titlerne har været den blegeste: Light Porcelain eller Porcelain. Og den er SÅ tydlig at jeg har på da den er helt mørk og underlig gullig/bruncremesfarvet mod min hud. Det er SÅ pinligt, da jeg nogle gange har nogle urenheder jeg godt kunne tænke mig at dække, men det er simpelthen ikke muligt uden at det ses så tydeligt.. SUK! Har endda været inde i en dyr Dior butik og prøve. Men ekspedienten opgav mig efter 30 minutter...

Prisen skal HELST være under 300, men vis i har nogen forslag til noget der kunne fungere som er dyrere, så skriv gerne - Er virkelig ved at være desperat!!

Knus Louise. (Og i får lige et billede så i kan se hvordan min hud/farve ser ud/er ..)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blegfis/Melfjæs - Hjælp tøser! xD
  • #2   9. apr 2014 Hehe min hud er også nogenlunde ift. hvordan jeg behandler mig selv engang imellem dx Men pga. søvnproblemer hænder det at jeg får mørke rande under øjnene.. Desværre!

Jeg skal have farvet mit hår HELT sort med sølv reflekser i så jaa.. smiley

• #3   9. apr 2014 du er jo smuk som du er smiley

jeg kan fortælle at jeg har døjet MEGET med hudproblemer og bumser.... lige indtil jeg holdt op med at bruge foundation og pudder...

ja, jeg har da en bums i ny og næ som jeg ville ønske jeg kunne skjule - men til gengæld har jeg ikke ti om ugen pga. makeup smiley

så hvis du virkelig vil have din hud til at være bedre, så lader du være med at bruge det smiley (mascara osv. kommer man jo nok ikke udenom, men foundation er egentlig unødvendigt.... synes jeg i hvert fald :P)

hvis det var meningen at man skulle have foundation, coversticks, pudder og alt det andet møg i ansigtet, så var vi nok født med det smiley

• #4   9. apr 2014 Jeg bruger 'makeup' 2-3 gange i ugen, mascare og eyeliner.

Men jeg vil gerne se ekstra pæn ud til særlige lejligheder eller vis jeg ligner lort. Og det må jeg vel gerne selv bestemme?

• #5   9. apr 2014 Prøv at tage en af dem du allerede har og lav en "blanding af halv foundation og halv ansigtscreme.

så kan det smørres i ansigtet ligesom creme, men giver alligevel en dækkende effekt, det bliver mere jævnt fordelt end hvis du bruger en "svamp".
    Og hellere lidt for lidt, for man kan altid komme mere på smiley

Når man har brugt "cremen" kan man også bedre dække de lidt ekstra "besværlige" områder bagefter med den "rå" foundation, da huden så har fået en lidt mørkere tone smiley

• #6   9. apr 2014 har jeg skrevet nogen steder at du ikke selv må bestemme? smiley

du spurgte om råd, og du fik svar.... det kan du da ikke tillade dig at blive sur over....

havde vist glemt at det er hestegalleri jeg er på.... smiley

• #7   9. apr 2014 Jeg er selv ret bleg, og da jeg brugte foundation brugte jeg en lys en fra Nilens Jord. smiley
    Og mht. mørke rander bruger jeg en "roll on" fra Garnier tror jeg, den er lidt for mørk, men når jeg "tværer" den ind så blender den så fint sammen med min hud. Og Garnier har også lavet en uden farve, som fjerner mørke rander smiley

• #8   9. apr 2014 Jeg har en foundation fra coolcos, den er god til min vinterblege hud. smiley

• #9   9. apr 2014 hop på apoteket, de har foundation der, som også er en del bedre for din hud end dem i matas butikker og ligne.

• #10   9. apr 2014 Jeg har selv samme problem. :c
    Og jeg har simpelthen opgivet foundation!!! Og gået over til puder i stedet. Jeg fandt en rigtig god puder, som nææææsten matchede min hudfarve. Jeg kan ikke huske hvilket mærke det var, men farven hed i hvert fald "vanilla". smiley

• #11   9. apr 2014 Jeg kan anbefale Rimmels "Hide the blemish". Den har form som en læbestift, den er billig (mener den koster 55 kroner), og den fås meget lys. Jeg er nemlig også rigtig bleg, og den passer fint til mig, når man "tværer" den lidt ud, hvilket jeg også tror, man skal.
    Det er dog ikke en foundation men en concealer. Jeg brugte den under øjnene og til at dække urenheder.

Men allerhelst vil jeg give dig nogle endnu bedre råd!

Hvis du har mange bumser en dag, så lav en kop kamillete, hæld en masse salt i og dyp en klud i det. Dup den så i dit ansigt, lad det tørre. Sådan gør du hele dagen, og vupti, så går bumserne væk. Du skal bare være opmærksom på to ting; Du skal ikke gøre det for ofte - så virker det ikke længere. Og din hud bliver ret tør, så du skal have en god fugtighedscreme til bagefter.

Et andet råd er, at du skal købe dig en god fugtighedscreme, som du kan bruge morgen og aften. Din hud bliver rigtig lækker af det, og der er faktisk rigtig mange, der får bumser af tør hud eller hud med for lidt "fedt" i.. Til det kan jeg anbefale Garniers lyserøde, nye creme. Den hedder Garnier Moisture Match, og den kan findes i Matas. Ser sådan her ud: http://d2s6tp7mty97k.cloudfront.net/images/thumbnail/AS10026_Garnier_MoistureMatch.jpg

Og sidst, men næsten aller vigtigst; PIL IKKE I DINE BUMSER!!!!! smiley

• #12   9. apr 2014 har vi en Dior butik i Danmark?? smiley

• #13   9. apr 2014 Cotton Eyed joe; Jeg er bare sådan lidt 'Hmprh' når jeg stiller et spørgsmål for at få hjælp til en ting jeg gerne vil have i en speciel farve, og så kommer du med kommentaren om at du syntes det er 'unødvendigt' fordi vi ikke er født med Makeup. Det er lidt det samme som vis jeg spurgte ind til hvilken trense der ville passe min hest, og så kommer du med 'ingen' fordi at det ser mest naturligt ud. Altså bare som eksempel. smiley Det er jo ikke rigtig en kommentar jeg kan bruge til noget jo!! smiley Så det var ikke ment for at være en sur kælling. Bare som et spørgsmål uden smiliyer, da jeg absolut hader hestegalleri's smiliyer og generalt funktioner.. smiley

Tusind tak for rådene alle sammen, jeg har fået en masse forslag på MAC's produkter også og det regner jeg med at tjekke ud en af dagene! smiley

• #14   9. apr 2014 Bb cream fra garnier smiley

• #15   9. apr 2014 Jeg synes da det var en aldeles brugbar kommentar smiley

Men udover det - så bruger jeg en fra Dennis Knudsen til mit vinterfjæs ^^

• #17   9. apr 2014 Ellers så brug en concealer som foundation? Concealer fåes oftes lysere end foundations, dog dækker de mere, men det kan du jo bare selv tone ud smiley

Måske problemet også er hvis du tager den forkerte undertone? Hvis den kommer til at se for gullig ud, er det nok fordi din undertone er "kold" altså de mere lyserøde toner smiley

• #18   9. apr 2014 Har du prøvet true match fra Lo'real paris? Jeg har selv en del problemer med at finde concealer og foundation, den disse passer mig helt perfekt. smiley

Kommentér på:
Blegfis/Melfjæs - Hjælp tøser! xD

Annonce