{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hjælp til pris... {{forumTopicSubject}}

Beslutning er nu helt klart taget at Flash nu skal sælges..Pga nogen personlige grunde og fordi vi bare ikke kan sammen. smiley
Så derfor ønsker jeg en ny rytter til ham! Men aner intet om prisen..

Alder: Han blev 10år idag
Spring: LB til træning og har sprunget 145-150 i enkeltspring.

Dressur: Han kan ihvertfald starte en Lc! han går til biddet i alle gangarter, schenkelvidninger i alle gangarter, piorette og nogenlunde changsere(staves)

Trafik: Han kan rides alene og med andre på tur og er rigtig sød! Han bliver rigtig sjælden bange og når det er er det værreste lige et skridt til side.

Han har ikke startet stævner med mig den ene grund er at vi ikke rigtig kan finde ud af hinanden nogengange og så fordi jeg ikke har egen trailer (har ikke råd til en) til og øve med og gå i trailer med ham og da han aldrig rigtig har kørt i trailer ved jeg heller ikke helt hvordan han altid er sidst vi prøvede ville han ikke op med det samme men han gik op til sidst.

Nogen spørgsmål ? så spørg smiley

Dressur video: http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/334842-flash_dressurtraening_16_03_14

springen: http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/332218-springtraening_15_12_13_lb_niveau_33

http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/335779-springtraening_07_04_14



Far: MOON LIGHT (DVH 626)
FF: MIDT-WEST IBI-LIGHT (DVE 360)
FM: SISSY (DS 7662)
FFF: IBIKUS (TAF 6701)
FFM: MIDT-WEST MOONLIGHT (EDH 2084)
FMF: ST. GEORG (410194271)
FMM: FINESSE (H20545)

Mor: SKOVGÅRDENS FREJA (9802297)
MF: DONNERGRAF (DVH 612)
MM: IRONA ØSTERVANG (FOR 93113)
MFF: DAVIGNON I (DVH 554)
MFM: BEROLINA (H314427385)
MMF: SCHWEDENGRUSS (TAF 7602)
MMM: KICKI (DS 3976)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til pris...
  • #1   13. apr 2014 mellem 40-50.000 der er ca den pris dem jeg selv lige har set på ligger i og kan det samme nogle lidt mere andre lidt mindre smiley

    ham jeg så købte kan øvelser til LA mangler bare changementerne så går han M-klasser og han lå på ca de 50 smiley


  • #2   13. apr 2014 Ville nok sige 35.000 smiley

  • #4   13. apr 2014 Tusind mange tak til jer! smiley dejligt med svar! så når jeg lige har taget mig nok sammen så bliver annoncen gjort færdig! smiley

  • #5   13. apr 2014

    Hvad har han af placeringer før dig evt og hvor lang tid er det siden? Syntes ikke jeg kunne skimte det, beklager hvis jeg bare er blind smiley

    40 - 50 000 for man en hest der går LA til stævner pt, så det syntes jeg er voldsomt højt budt.


  • #6   13. apr 2014 Ved at han ikke har gået noget med Stine (tidl. ejer) men ved ikke rigtig noget om hans fortid..:(

    Arr hvis man kigger rigtig så findes der også heste til den pris der ikke kan så meget smiley efter hvad jeg ihvertfald har set,,blev nemlig spurgt om jeg vil bytte med en hoppe der ikke var tilredet til 40.000 mener jeg det var smiley


  • #7   13. apr 2014 Altså efter at have set video er i nærmere på LA Niveau dressurmæssigt. Den har ret godt styr på schenkelvigninger skridt og trav (og faktisk også i galop), styr på kontragaloppen, bagpartsvendinger, øgninger og ja.. Jeg så ikke hele videoen, men der var i hvert fald meget.
    Den mangler lidt mere samling i dressuren, og går en anelse på forparten, men dette er hurtigt til at arbejde med.
    Desuden har den et godt temperament (ud fra din beskrivelse), og det sælger altså også utroligt godt.
    I spring mangler den rutine (eller også gør rytteren smiley ), men springer jo med stor lyst og hopper rigtig fint.

    Så med alt det mener jeg sagtens du kan sætte ham til 40-45.000.
    Hvor høj er han?


  • #8   13. apr 2014 Det må være mest mig der er problemet for må indrømme at jeg aldrig har fået springundervisning og heller ej sådan helt rigtig dressur smiley så han har lært mig en hel del men har stadigvæk problemer med og sidde på ham så derfor er det sikkert sådan smiley men er ret sikker på at han faktisk kan komme meget længere med en der har rigtig styr på det! smiley Og tusind mange tak troede slet ikke at vi egentlig er så langt! smiley smiley

  • #9   13. apr 2014 Han er 168-169 smiley

  • #10   13. apr 2014 Ja selvfølgelig findes der heste til den pris der kan mindre. Måske enda sat dyrere. Man kan også være heldig at få solgt til den pris. MEN hvis man kan få en hest der har debuteret La eller generelt noget med placering, til samme pris som en der intet har gået, hvad tager man så? smiley

    Så handler det selvfølgelig også om hvor længe du er villig til at holde ham endnu, nogle går jo vildt meget ned i pris fordi hesten ikke kan blive mere hvor andrr heldigvis har muligheden for at vente til en fsktisk vil betale det man har dat den til smiley

    Men dette er blot mit syn, i sidste ende er det dit syn der tæller smiley


  • #11   13. apr 2014 Det selvfølgelig også rigtig smiley altså jeg vælger selv også mellem købere så regner med at han ikke bliver solgt så hurtig og så må man jo se altså synes man skal lade prisen stå i lidt tid i det mindste man skal jo have tålmodighed smiley

  • #12   13. apr 2014 Det var slet ikke fordi det var et problem smiley
    Det var egentlig bare for at sige, at det jo trækker lidt ned, at hesten mangler rutine. Men kapaciteten er der sådan lige umiddelbart, så han vil hurtigt kunne komme videre.
    Det eneste jeg lige synes trækker ned, er manglende stævneerfaring, men igen, hvis den er rolig, så burde det altså ikke være et problem. Hvis jeg havde 40.000 til en hest, var han helt klart en jeg godt ville give de penge for. smiley


  • #13   13. apr 2014 Haha nej det ved jeg godt er også sikker på at han kan meget mere smiley når jeg har taget ham med til et andet sted hen har han altid taget det stille og roligt! selvom jeg måske lige var lidt nervøs smiley

    Årh sådan nogen kommentare bliver man helt bare rigtig glad for! :-)han er jo også en dejligt hest! smiley


  • #15   14. apr 2014 Okay tak smiley

Kommentér på:
Hjælp til pris...

Annonce