{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Anonym A
Anonym A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Forsinket mens {{forumTopicSubject}}

Jeg er 15 år og fik for 5 uger siden min første mens. Jeg skulle have haft den som 13-årig efter alle tommelfingerregler, men pga. undervægtig og en hel del træning i hverdagen kom den først der. Nu skulle jeg så senest have haft den for en uge siden, og har ikke engang haft de der tegn der kommer? (Humørsvingninger, smerter mm.)
Jeg ved den ofte er uregelmæssig i starten, men kan der godt gå måneder imellem? Har haft et vægttab fra 59 til 55 kilo(personlige årsager) og er derfor let undervægtig igen, kan det så stoppe indtil jeg er normalvægtig igen?? + har haft en meget stresset periode, hvis det har nogen betydning.
Er slet ikke nervøs eller noget, bare nysgerrig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsinket mens
  • #1   5. maj 2014 Altså hvorfor den er uregelmæssig kan jeg ikke svare dig på, men har haft min i nu 2 år, og den kan stadig være uregelmæssig smiley

• #2   5. maj 2014 Undervægt kan godt gøre, at man ikke får sin mens.
    Og mener også at når man er stresset, at det også kan stoppe ens mens lidt, men er ikke sikker (:

• #3   5. maj 2014 Min mens kommer ikke hvis jeg tager for meget på, og min vægt svinger lidt, så det kan sagtens komme an på vægten,
    Var til gynækolog fordi jeg ikke havde haft min mens i 4 mdr, (jeg er 20 og har haft uregelmæssig mens siden jeg var 13) han sagde jeg skulle tabe mig og kom det, og ganske rigtig, 3 kilo mindre og nu har jeg haft det to gange siden det var i februar, så ikke vær bekymret, smiley

• #4   5. maj 2014 Det er helt normalt at den er forsinket i starten.. Don't worry..
    Der kan sagtens gå måneder inden den kommer, din krop skal jo lige finde den nye rytme..

• #5   5. maj 2014 Bare rolig det er helt normalt! Men undervægt og stress kan gøre at den ikke kommer. smiley

• #6   5. maj 2014 Det er helt normalt at den er unormal i starten, mener der kan være sådan et par år. Hvis der sker store omvæltninger i dit liv, kan det også være den bliver underlig. Kender som var på udveksling som kun fik det to gange i løbet af det år hun var afsted, så når du siger du har lidt problemer derhjemme kan det også være det smiley

-Jeg har også hørt noget om at hvis du tænker på det hele tiden, kan den måde udskyde det. Men ved ikke om det passer smiley

• #8   5. maj 2014 Undervægt og stress har meget stor indflydelse på din cyklus, og med at den først lige er startet er den også meget uregelmæssig.
    Det sidste stykke tid er min kommet med to måneders mellemrum, så dont worry smiley

• #9   5. maj 2014 Har ikke sådan vildt mange humørsvingninger eller noget selv, så det betyder ingenting smiley
    Haft min mens i 1,5 til 2 år nu og min er stadig ureglmæssig.. Det er der ingenting i vejen med smiley

Kommentér på:
Forsinket mens

Annonce