Alle der har læst "Skammerens Datter" {{forumTopicSubject}}
Det er fordi at , i min klasse har vi lige læst "Skammerens Datter" og så får vi som altid nogle opgaver til .
Jeg skal skrive en stil på én side , om da Dina står ude ved sin hest Blis . Jeg skal finde på hvad hun tænker og føler + jeg skal bruge alle sanser (lugt, smag, osv.)
Men jeg kan bare ikke komme videre nu , så er der ikke nogle der kan hjælpe mig lidt på vej ?
Indtil videre ser stilen sådan ud:
Jeg endte ude i stalden hos Blis igen. Der var noget fantastisk trøstende over sådan et stort varmt dyr, der er ligeglad med, at man havde skammerøjne. Jeg lagde kinden med den bløde efterårs-lodne hals og stod der og græd en smule, mens det mørknede udenfor.
”Årh Blis, jeg forstår det ikke. Hvorfor var det lige mig der skulle have den gave?”
Blis stampede i det bløde halm. Hun gnubbede sit store hoved op af min arm. Hun var den eneste der ikke bøjede hovedet eller fjernede blikket når jeg kiggede hende i øjnene. Hendes store mørke øjne, som bare ikke prøvede at slippe væk. Blis var den eneste i hele den store verden som forstod mig, specielt lige nu!
Nogle der kan hjælpe ? Den skal være færdig iaften .
aug 2006
Følger: 110 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 2.008
jul 2006
Følger: 96 Følgere: 93 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 750
jul 2005
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 743
jun 2006
Følger: 96 Følgere: 153 Heste: 9 Emner: 128 Svar: 1.435
Og så at hun føler noget med at Blis er hendes eneste ven, og at alle svigter hende!
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 83 Heste: 3 Emner: 208 Svar: 2.483
Alle der har læst "Skammerens Datter"