{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hoppe, vallak, eller hingst?
  • #1   10. maj 2014 Vallak og i nogle tilfælde hingst.
    Så er det jo SÅ fantastisk at jeg valgte at købe en hoppe ikke? smiley

• #2   10. maj 2014 jeg kan bedst lide vallaker og hingste.. hopper er ikke mig --> siger tøsen som købte en hoppe for en måned siden.

• #3   10. maj 2014 Stald Limira - man kan bare ikke lade vær vel? smiley
    - skulle ud og kigge på en hingst, men endte med at købe søsteren med hjem -.- Kunne ikke modstå hendes søde lille babyhoved smiley

• #5   10. maj 2014 Hopper.
    Jeg har altid fungeret bedst med hopper. Men ja. I princippet burde man ikke sidde her og dømme hestene ud fra deres køn..

Det med at man oftest siger, at hopper er stædige passer hvertfald ikke på min hoppes personlighed. smiley

Det kommer rigtig meget an på hestens personlighed synes jeg. smiley

• #6   10. maj 2014 Jeg er mest til hopper, jeg synes de er fantastiske. Jeg elsker deres store personlighed og stædighed smiley de fleste af de vallakker jeg har haft, har ærlig talt været kedelige, og hingste er til for meget besvær når jeg ikke vil avle.. smiley

• #7   10. maj 2014 Jeg har haft både en vallak og en hoppe jeg passede perfekt med (hoppen har jeg stadig), men har også en hoppe, der ikke kan lide mig ??

• #8   10. maj 2014 hæhæ jeg har en af værxD dog er Tristan ikke hingst mere:D

Det er mig fuldkommen ligegyldigt hvilket køn de er, jeg syntes det er dejligt at kunne arbejde med dem begge - især fordi de er vidt forskellige:)
    Min hoppe er en som finder sig i alt, hun er godheden selv. Tristan er mere en bestemt herre, som ved hvad han vilxD

Tricks træning, kommer meget an på dig - hvordan du er som træner - og hvordan du opbygger din hest personlighed. smiley

• #9   10. maj 2014 Jeg foretrækker Vallak'er og Hopper.

Dog når alt kommer til alt, så går jeg mere efter dyrets personlighed, temperament og sind, end kønnet. smiley

Har mødt medgørlige og rare hopper, samt stædige og ugidelige vallak'er - så ingen generalisering herfra. smiley

• #10   10. maj 2014 Kan bedst lide vallakker smiley

• #11   10. maj 2014 Jeg kommer som regel bedst ud af det med vallakker. Oplever oftest hysteriske hopper, alligevel er det næsten altid hopper jeg ender på. Min part er noget af det mest hoppede i verden (beskrivelse at temperament, ikke en dårlig undskyldning) smiley

• #13   10. maj 2014 Jeg er mest fan af vallakker! Jeg har ikke temperamentet til en hoppe og gider ærligt ikke at have en hest, som bliver sur over ingenting! smiley

Jeg er vild med hingste udseendet, men da jeg har min hest opstaldet på en rideskole, kan jeg ikke have en hingstebasse og jeg er nok ikke lige i muskelbygning til at kunne rumme sådan et kraftigt dyr! smiley

• #16   10. maj 2014 Jeg er personligt selv mest til vallakker, da jeg selv er en meget stædig person. Så jeg tror ikke, at det er det bedste med stædig rytter og stædig hoppe smiley
    Men jeg skal self ikke udelukke at jeg ikke kan finde en hoppe, som ikke er stædig og som jeg bare passer perfekt med smiley

• #17   10. maj 2014 Jeg kan bedste lide hopper, fordi min egen hoppe overhovedet ikke sådan en strid banan som så mange andre bøvler med. smiley

• #18   10. maj 2014 Jeg går godt i spænd med både vallakker og hopper, desværre har jeg aldrig haft ed hingste at gøre. Jeg har aldrig oplevet en hoppe være hysterisk uden grund. Min mors hest var meget hoppet hvis hun ikke fik diverse urter og alt muligt, men vi fandt ud af at det skyldtes problemer ved den ene æggecyste (staves?) som derfor påvirkede hende shormonbalance (hvis jeg husker rigtigt) og gjorde at hun var som hun var.
    Folk troede jo bar ehun var hysterisk for mor, mormor og søster har samme temperament. Efter det er blevet rettet er hun super venlig smiley

Sorte der imod skal man bestemt ikke nyde noget af. Man skulle tro han var en hoppe for er der noget som ikke passer ham, alt fra godbidder til saddel, så fortæller han det smiley

• #19   10. maj 2014 Hingste. Synes de er så ligetil smiley

• #20   10. maj 2014 Jeg har altid foretrukket vallakker (generelt har næsten alle mine dyr altid været af hankøn)
    Hunkønsvæsener er tit ret komplicerede synes jeg, haha smiley men lige nu har jeg selv en hoppe, og i virkeligheden betyder kønnet ikke det store for mig, men hvis jeg skulle ud at købe hest nu ville jeg klart foretrække en vallak smiley

• #21   12. maj 2014 West & Nadia - haha nemlig! Freja har et så nuttet hoved! smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hoppe, vallak, eller hingst?

Annonce