{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Slanke" foder?
  • #1   12. maj 2014 vitaminer og stråfoder smiley

• .....
    ..... Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 23
    #2   12. maj 2014 Han for wrap morgen,middag og aften i net og nogle gange frøgræs.??????????

• #3   12. maj 2014 Equsana Recover! smiley

Rigtig lækkert foder!
    HUSK bare fordi hesten er tyk, skal den ikke sultes.. det er vigtigt at den stadig er dækket helt ind, men blot får foder som ikke indeholder for meget sukker og lign. Recover er rigtig godt, bruges bla til heste som er eller har været forfangene, OG det er en overkommelig pris! smiley

• .....
    ..... Tilmeldt:
    dec 2013

#4   12. maj 2014 Ville aldrig sulte min pony men bare vide hvad der er godt ????????????????

• #5   12. maj 2014 Husk den stadig skal have vitaminer ud over hø/wrap frøgræs

evt. horselux easy

eller hvis den skal have noget som mætter kan du give opblødte roepiller sammen med

• .....
    ..... Tilmeldt:
    dec 2013

#6   12. maj 2014 *HOV UNDSKYLD ALLE DE DER ?????? DE KOMMER ÅBENBART FRA SMILEYER MAN HAR PÅ IPADEN smiley

• #7   12. maj 2014 Siger absolut heller ikke du vil sulte den! smiley
    Det er blot en kommentar. smiley

• .....
    ..... Tilmeldt:
    dec 2013

#8   12. maj 2014 Hehe det ved jeg. ??????? Var ikke mening de kommer fra ipadens smiley'er smiley

• M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 323
    #9   12. maj 2014 Har super erfaringer med Equigard fra Hippolyt. Der er simpelthen er eller andet i det foder der speeder forbrændingen. Da jeg købte min ishest sidste år var han ALT for fed. Først da han kom på dette foder begyndte kiloene at rasle af. Han blev SÅ flot. Har netop købt det igen, da han igen er lige vel trivelig.

Der kan købes til billigere penge i Tyskland. Jeg køber hos www,pferdefuttershop.de

• #10   12. maj 2014 Foder slanker ikke, det gør motion smiley
    Ridning hver dag + stråfoder og vitaminer - roepiller er gode, da de giver mæthedsfornemmelse, så hesten ikke føler træng til at spise for meget græs eller wrap..
    Men husk, at hvis du rider den for at slanke den, så skal den have en eller anden form for foder. Ellers har den ingen energi og kan blive syg.

Kommentér på:
"Slanke" foder?

Annonce