9.018 visninger
|
Oprettet:
8. jun 2008 Følger: 80 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 171 Svar: 1.335
Farvebombe (pang hår) {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har nu farvet mit hår helt orange, og jeg skal sandsynligvis have en farvebombe i her om 2-3 uger. Jeg har aldrig prøvet det før, og ved egentlig ikke hvad det er, eller hvordan det gøres, så derfor spørger jeg:
Hvad er det? Er det farve eller hvordan?
Hvad gør det?
Hvordan skal det gøres?
Og hvilken farvebombe er bedst, når håret er farvet med elumen?
Vil specielt gerne høre jer med "pang" hår
jul 2006
Følger: 672 Følgere: 1049 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.930
Jeg brugte den fra Revlon - det er ikke rigtig hårfarve, men en form for balsam der "opfrisker" din farve.
Jeg brugte det bare som balsam. Altså, vaskede først håret normalt, og så brugte jeg farvebomben - jeg delte mit hår op i 3 sektioner, ligesom når jeg glatter det, for at få det rundt i hele håret..
og husk for guds skyld handsker!!
held og lykke!
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 878
Du skal bruge den fra revlon i farven 400, det er den pang orange.
Der står du skal bruge det i vådt hår, men du får et MEGET bedre og længervarende resultat, hvis du kommer det i, i tørt hår og lader det sidde så længe du gider.
Jeg vil dog give dig et helt andet råd (o; Går ud fra at du er farvet med elumen KK, som giver et meget rødt skær i håret. Hvis du ønsker at bibeholde det, skal du ikke bruge revlon. Den er nemlig helt orange, og så mister du det røde skær (jeg bruger selv revlons, for jeg vil have mit helt orange). I stedet kan du købe Special Effects hårfarve i farven Napalm, og blande op med balsam. Virker som en farvebombe, men giver et mere rødligt skær
maj 2007
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
jeg er selv rødhåret lige pt, og det har jeg været i 2 år.
Der er ammoniak i, dog ganske lidt, men hvis du bliver ved med at farve det med det, så ender det med at ødelægge.
Jeg bruger directions, og det er meget billigere end revlon. Directions blander du op med balsam uden silicone og ALT der ender med cone. det må der ikke være i da det ellers ikke bliver ''pang''.
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 171 Svar: 1.335
Louise, kan jeg eventuelt få dig til at sende links til dem, så jeg er sikker på at jeg får de rigtige :-)? Og er det en bombe pr. gang, eller kan en holde til flere gange?
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 1 Svar: 257
Køb Directions, som er farve du blander op med balsam.
Og balsamen skal være uden silicone og alt andet der ender på cone. så farver det bedst nemlig. og det holder rigtig godt
jun 2008
maj 2007
http://nicehair.dk/revlon-nutri-color-creme-400.html
Hvis du vil prøve at eksperimentere med Special Effects, har jeg brugt og købt denne: http://www.beeunique.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=72&products_id=22
Den har jeg blandet op med balsam, for at gøre den mere orange end rød. Resultatet er lige godt, og den er ret billig. Jo mere balsam du blander op med, jo mere orange bliver den. Så du kan egentlig selv styre hvor rødt skær du vil have i
Er der mere du vil vide, så spørg endelig!
jun 2008
Farvebombe (pang hår)