{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Hjæælp mig og min veninde {{forumTopicSubject}}

VIGTIGT

Hej HG smiley
Mig og min veninde skal være sammen på fredag (d.16/5) men vi ved ikke hvad vi kan lave.....
Vi har tænkt på at være hos hende (hun bor på Orø jeg bor i Holbæk) ved bare ikke om det bliver for besværligt at tage færgen hver vej (og det tager 1 time hver vej så bruger meget tid og skulle helst være hjemme i ordentlig tid).
Men ville helst være her i Holbæk (by) men alt har jo lukket så der er ikke rigtigt noget at lave....

Ved i om ALT har lukket eller om der er nogle butikker er har en undtagelse ?

Det korte af det lange er, har i nogle forslag til hvad vi kan lave ? Evt. hjemme hos hende ?

Tak for hjælpen på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæælp mig og min veninde
  • #2   14. maj 2014 Hehe smiley god idé smiley det også sjovt smiley tak smiley

• #3   14. maj 2014 Hvorfor så være sammen med hende, hvis I ikke ved hvad I skal lave?

I skal nok komme på noget.

Min veninde og jeg som ikke havde set hinanden i 9 år, og så hinanden for første gang for en måned siden igen, tog ud og så en del de første par dage, tøsesnakkede, shoppede, åd (som i ÅD ÅD ÅD), festede, sov - og de sidste 3 dage snakkede vi ikke mega meget eller lavede noget - udover at se serier, lave lektier, sove og æde. Virkelig, vi aftalte aldrig hvad vi skulle lave - vi nød bare hinandens selsskab, og så kom vi på noget, meget spontant smiley Hun byggede enda en barbecue party op for min skyld 2½ dag inden det blev afholdt.

• #4   14. maj 2014 Fordi at vi gerne vil lave noget lidt ud iver det sædvanlige smiley

Fedt smiley !!! Tak for hjælpen smiley

• #5   14. maj 2014 I kan tage noget stof og binde for den modsattes øjne og så går den anden i køkkenet og finder noget den anden skal gætte hvad er! Efter bytter i smiley

• #6   14. maj 2014 Der er mange rideklubber der holder stævner. Kunne være der var et i nærheden af jeg og I kunne tage ud at være tilskuer. Vejret skulle jo blive tosse godt. smiley

• #8   17. maj 2014 tak smiley gode Idé´er smiley

Kommentér på:
Hjæælp mig og min veninde

Annonce