{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Spraytan (eller ligende) erfaring og råd {{forumTopicSubject}}

Jeg er en af de få der er så dejlig heldig (eller noget) at jeg ganske simpelt ikke bliver brun, jeg kan få en meget let, mærmest ikke synlig brun kulør efter mange timers solbadning med solcream (jeg er ligeledes über heldig, jeg bliver nemlig rød og tilsidst inden farven forsvinder brun)

Jeg har overvejet at snyde lidt med farven da jeg skal bruge min sommerferie enten i t-shirt og lange shorts (arbejds uniform) eller i bikini på stranden dog med mest i t-shirt og shorts, så de timer jeg har på stranden ville jeg gerne være mindre mælkehvid end jeg er nu.

Jeg nægter solarie da jeg ikke tror det vil give mig en flot farve og så er det røv usundt, derfor overvejer jeg at blive spraytannet eller ligende fordi jeg tænker det måske kan hjælpe med at udligne de linjer jeg vil få fra t-shirt, og gøre min farve mere ens.

MEN da jeg er lys af hud og i forvejen er meget typisk skandinavisk (lys hud, lyse øjne og lyst hår) og jeg ikke ønsker at det skal se kunstigt ud. Det skal heller ikke være alt for mørkt men bare pynte lidt på det jeg ikke har.

Er spraytan fornuftigt? er det muligt at holde en lidt lysere farve? Hvad koster det ca? Hvor længe bør det holde (selvfølgelig alt efter hvor meget man går i bad og ligende) og alt sådan noget.

Eller er selftanner (hjemme=) lige så godt, bare en billigere løsning, a (bliver det spraytan vil jeg de første gange, hvis ikke alle gangene, få det lavet ved en proff)
Hvilke produkter er bedst? hvor ofte skal det gøres og hvor nemt er det at få en ujævn farve?

Jeg har ikke råd til at rende og blive tannet hver 10 dag hvis det er hvad det kræver men et par gange hen over sommere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spraytan (eller ligende) erfaring og råd
Kommentér på:
Spraytan (eller ligende) erfaring og råd

Annonce