{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Blære emne! TVD con {{forumTopicSubject}}

Så er jeg endelig kommet hjem efter den hyggeligste con hvor der bare skete så meget!
Der var kun 2 skuespiller som jeg ikke havde mødt før (Michael Trevino og Malese Jow) resten havde jeg mødt før.
Ian og Zach mødte jeg i 2012 og Nate og Jamie så jeg i oktober 2013 OG DE KUNNE HUSKE MIG!!

Mit lille hjerte smeltede da Nate udbrød da jeg var på vej hen til ham for vores photoshoot " Ohhh I remember you!" og det skal lige siges at han ugen før var i Bruxelles hvor han mødte omkring 100 fans så det er stort!! smiley
Jamie var den typiske goofy dude som han også var før og det var så fedt at få snakket med ham og han sparkede mig endda i rumpen og så heeelt uskyldig ud xD
Åh jeg glæder mig til at se dem igen smiley
Ian er bare så dejlig en mand så kan ikke sige meget der smiley
Zach og Michael er bare 2 ustyrlige drengerøve (på 29 år vel og mærke!!) som lavede så meget sjov xD han morede sig vældigt til vores shoot da han fik et våben xD

Åh har så meget jeg vil fortælle men OMG det kan så meget anbefales at tage afsted!! Dette var min 6. og skal til 2 mere i år smiley

Billeder: http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/438522-bloodynightcon_2014?status=1

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blære emne! TVD con
Kommentér på:
Blære emne! TVD con

Annonce