{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.639 visninger | Oprettet:

Navlepiercing må jeg de ting? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Sammen!

Jeg håber i nyder det gode vejr, med jeres hest(e) eller bare med jeres venner!

Jeg har et spørgsmål omkring navlepiercing. Jeg fik min navle piercing i onsdags og den har ikke blødt, eller gjordt ondt. I det hele taget ikke været noget som helst problem med den smiley

Hvornår må jeg tage i min swimmingpool i haven? Eller må jeg aldrig det?

2 spørgsmål, skal jeg dække den til ude i solen? Så jeg ikke for sol på den? Tænker mere at jeg ikke må gå i mave bluser? smiley

Mvh Annesofie

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navlepiercing må jeg de ting?
  • #1   1. jun 2014 der skal gå 4 uger før du må gå i poolen, men vise den frem sker der ikke noget ved smiley

• #2   1. jun 2014 Angående svømning, så hold dig hellere væk fra det! Det er virkeligt uhyggeligt hvor mange bakterier som der er i en pool. smiley
    Jeg har selv fredag fået lavet en helix piercing, og jeg skal ikke nyde noget pool overhovedet før den er groet sammen!
    Det ville være super ærgeligt, hvis der skulle gå betændelse i din piercing, især når det er ved navlen, jeg har en veninde som har fået et meget grimt ar grundet et betændt navlepiercing.

Jeg ved faktisk ikke om den må få sol, jeg ved det ikke er godt for ar og tatoveringer, men jeg tror ikke det gør noget ved en piercing smiley

• #3   1. jun 2014 Hvornår ved man den er gruet sammen? Kan man se det? Er også lidt bange for min piercing gror ud? Jeg ved ikke hvordan det ser ud når den gror ud? smiley

Ja det var nemmelig derfor jeg tlnkte det med arene.. Men der er jo en piercing over ''aret'' Så jeg kan godt gå i bikini hvis nu det er? smiley

• #4   1. jun 2014 Er det helt normalt at få en lille sår skårbe rundt om den øverst sten på navle piercingen?

• #5   1. jun 2014 Man kan sagtens gå i sol, det gjorde jeg i hvert fald og der skete ikke noget smiley Jeg ville vente med at hoppe i pool til du kan se der ikke er mere sår overhovedet og den ikke er øm. Ja det er helt normalt med sårskorpe, det er tegn på den heler.

• #6   1. jun 2014 Okay tak for alle svarene! Det var dejligt at i kunne hjælpe, der er ikke noget værre end at gå rundt at være nervøs alle mulige ting smiley

• #7   1. jun 2014 Har du ikke fået at vide hvad du må af personen som lavede den?
    Du bør i hvertfald undgå poolen indtil den er groet sammen - sol osv.. har ikke nogen betydning.

Den lille sår skorpe er formentlig fra størknet sårvæske, som du kan bløde op med noget rent vand og fjerne (burde ske af sig selv når du går i bad) smiley

• #8   1. jun 2014 Det er nemt at se når de begynder at gro ud.. Det gjorde min.
    Der sker bare det at det stykke hud den sidder i bliver mindre og tyndere, hvis det sker bør du tage den ud så den ikke når at gro ud. Jeg pillede min ud og har kun en lille prik, ligesom ved en ørering smiley

• #9   1. jun 2014 Har lige lagt et fotoalbum op, måske i kan se om den er ved at gro ud? smiley

• #10   1. jun 2014 Det er svært at sige når det er et billede, jeg kan jo ikke se hvor tynd huden er, og jeg er heller ikke piercer, så snakker kun ud fra min egen erfaring.
    Men umiddelbart nej, den ser ganske normal ud smiley

• #11   1. jun 2014 Du må ikke tage det her negativt, men er du kun 14 år, og har allerede en navlepiercing? (:

• #12   1. jun 2014 Fik lavet min som 13 årige i tyrkiet, der var så varmt så jeg gik i pool og saltvand allerede dagen efter... nok ikke så smart, men der var intet med min overhovedet:) Men du må gerne få sol på den:)

• NatasiaU
    NatasiaU Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 3 Emner: 21 Svar: 85
    #13   1. jun 2014 Har hørt man først må gå i poolen 3 måneder efter du har fået den lavet

• #14   1. jun 2014 sår skorpe er helt normalt smiley poolen må du først efter 3-4 uger når overfladehelingen er overstået, efter 3-4 andre gange 5 måneder er piercingen helt helet smiley sol sker der intet ved smiley

Kommentér på:
Navlepiercing må jeg de ting?

Annonce