{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Sygeplejerske som e-learning {{forumTopicSubject}}

Google var bestemt ikke min ven idag.

Sagen er den at jeg er uddannet social- og sundhedassistent og jeg vil rigtig gerne uddanne mig til sygeplejerske om 1-2 år (flere jobmuligheder og flere kompetencer ) og jeg har fået øjnene op for e-learning. Jeg kan forestille mig, at det kræver en rigtig god selvdiciplin men at man også har mødepligtige dage (2 dage pr 14 dage eller noget i den stil) og selvfølgelig har klinikker som alle andre studerende.

Men hvad er jeres erfaringer med det? Jeg kan da mærke på mig selv at jeg lærte meget af mine medstuderende og deres tidligere erfaringer (what to do or what not to do). Jeg har selvdiciplinen og idéen om at kunne have et deltidsjob ved siden af (hvis det da overhovedet er muligt?). Det har altid irriteret mig førhen med uhensigtsmæssige pauser, folk der snakker og bruger tiden unødvendigt i skolen ift læringselementerne og jeg tænker at de jo ikke er der på e-learning - der er ALT selvforskyldt. Men jeg er samtidig bange for at miste den pingpong, der er i klasselokalet og hvordan man trækker på hinandens erfaringer.

Jeg regner med at kunne få ca ½ år merit på det ordinære forløb, hvis det har nogen betydning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeplejerske som e-learning
  • #1   11. jun 2014 Jeg har taget sygeplejerske uddannelsen på fjernstudie (som vist hedder e-learning nu). Jeg var super glad for det, og på praktik stederne sagde de at de var meget glade for de studerende fra fjernstudie, da de ofte var mere modne og havde noget livserfaring. Jeg havde job ved siden af 3 dage om uge i starten og da der begyndte at komme mange og lange praktikker arbejdede jeg i weekenderne ved siden af. Dette dog kun fordi jeg ikke kunne få SU pga tidligere uddannelse. Men det kunne sagtens hænge sammen, og jeg havde ingen problemer med at få læst det jeg skulle. Jeg lavede mig bare en arbejdsplan for hvad der skulle være læst til hvornår.
    Så hvis du selv er nogenlunde god til at strukturere dit liv, så er det alle tiders måde at læse på!

• #2   11. jun 2014 Jeg har også tænkt mig at tage min Bioanalytiker uddannelse gennem e-learning, man får jo stadig et "sammenhold" med sine klassekammerater da man stadig skal aflevere gruppe-opgaver og arbejder jo sammem med dem de gange man skal på skole.
    Jeg har på VUC også haft e-learnings fag og var faktisk ret glad for det, da man kan planlægge sin skolegang fuldstændig selv smiley Men ja det kræver da noget mere selvdisiplin, men syntes ikke det er svære end klasse undervisning.

Kommentér på:
Sygeplejerske som e-learning

Annonce