19. nov 2004 Følger: 165 Følgere: 286 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.346
Sygeplejerske som e-learning {{forumTopicSubject}}
Google var bestemt ikke min ven idag.
Sagen er den at jeg er uddannet social- og sundhedassistent og jeg vil rigtig gerne uddanne mig til sygeplejerske om 1-2 år (flere jobmuligheder og flere kompetencer ) og jeg har fået øjnene op for e-learning. Jeg kan forestille mig, at det kræver en rigtig god selvdiciplin men at man også har mødepligtige dage (2 dage pr 14 dage eller noget i den stil) og selvfølgelig har klinikker som alle andre studerende.
Men hvad er jeres erfaringer med det? Jeg kan da mærke på mig selv at jeg lærte meget af mine medstuderende og deres tidligere erfaringer (what to do or what not to do). Jeg har selvdiciplinen og idéen om at kunne have et deltidsjob ved siden af (hvis det da overhovedet er muligt?). Det har altid irriteret mig førhen med uhensigtsmæssige pauser, folk der snakker og bruger tiden unødvendigt i skolen ift læringselementerne og jeg tænker at de jo ikke er der på e-learning - der er ALT selvforskyldt. Men jeg er samtidig bange for at miste den pingpong, der er i klasselokalet og hvordan man trækker på hinandens erfaringer.
Jeg regner med at kunne få ca ½ år merit på det ordinære forløb, hvis det har nogen betydning.
dec 2008
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 6 Emner: 24 Svar: 129
Så hvis du selv er nogenlunde god til at strukturere dit liv, så er det alle tiders måde at læse på!
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Jeg har på VUC også haft e-learnings fag og var faktisk ret glad for det, da man kan planlægge sin skolegang fuldstændig selv
Sygeplejerske som e-learning