{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Sygeplejerske som e-learning {{forumTopicSubject}}

Google var bestemt ikke min ven idag.

Sagen er den at jeg er uddannet social- og sundhedassistent og jeg vil rigtig gerne uddanne mig til sygeplejerske om 1-2 år (flere jobmuligheder og flere kompetencer ) og jeg har fået øjnene op for e-learning. Jeg kan forestille mig, at det kræver en rigtig god selvdiciplin men at man også har mødepligtige dage (2 dage pr 14 dage eller noget i den stil) og selvfølgelig har klinikker som alle andre studerende.

Men hvad er jeres erfaringer med det? Jeg kan da mærke på mig selv at jeg lærte meget af mine medstuderende og deres tidligere erfaringer (what to do or what not to do). Jeg har selvdiciplinen og idéen om at kunne have et deltidsjob ved siden af (hvis det da overhovedet er muligt?). Det har altid irriteret mig førhen med uhensigtsmæssige pauser, folk der snakker og bruger tiden unødvendigt i skolen ift læringselementerne og jeg tænker at de jo ikke er der på e-learning - der er ALT selvforskyldt. Men jeg er samtidig bange for at miste den pingpong, der er i klasselokalet og hvordan man trækker på hinandens erfaringer.

Jeg regner med at kunne få ca ½ år merit på det ordinære forløb, hvis det har nogen betydning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeplejerske som e-learning