hjælp til facebookside-navn {{forumTopicSubject}}
hej
jeg tænkte på at oprette en side på facebook, og kunne godt bruge lidt hjælp til hvad jeg skal kalde den.
det er meningen at det skal være en side om hestetræning, selvfølgelig med udgangspunkt i min egen træning, hvor jeg vil dele mine erfaringer og synspunkter, i håb om at det kan inspirere andre.
(meget kort fortalt)
jeg har selv nogle navne jeg har tænkt på, som jeg har skrevet ned, med for og imod. fortæl gerne hvilket i bedst kan lide, og skriv også gerne hvis i har et der er bedre
Hestetræning med følelse og fornuft
plus:betegner en træning med følsomhed og inituition, og samtidig sund fornuft.
Minus: måske lidt langt.
sensitiv hestetræning
plus:betegner en træning hvor målet er at gøre både hest og rytter sensitive.
minus:klinger okay, men ikke helt vildt godt. Måske lidt avanceret ord?
hestelæring
Plus: dobbeltbetydning – beskriver både det, hesten skal lære, og at vi kan lære af og med hesten.
Minus: klinger ikke helt godt, og ikke sikkert at betydningen forstås.
kentaurtræning
Plus: beskriver den forbindelse, det tilstræbes at der er i træningen mellem hest og rytter. Symbolsk betydning og klinger godt.
Minus: kan virke lidt som om, det handler om undervisning af hest og rytter.
hestekommunikation
Plus: betegner det, der tilstræbes – nemlig klar kommunikation uden misforståelser mellem hest og rytter.
Minus: giver ikke så godt et billede af at det handler om træning.
naturlig hestetræning
Plus: fortæller om det, der tilstræbes, nemlig en så enkel og naturlig måde at træne og kommunikere med heste på, via kropssprog og forstærkning.
Minus: på en måde ikke så præcist, og næsten lidt for normalt og ”kedeligt”.
på forhånd mange tak for hjælpen!
mar 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 601
Heste træning med føelse og fornuft
Naturlig heste træning
Eller den kunne hedde:
Hestetræning med (Dit navn)
Træning af heste
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3054 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Så JEG ville på baggrund af min opfattelse af det ord og de mange der selv har opkaldt sig træner, tage et af de navne der ikke indeholder det ord
Det er selvfølgelig udelukkende min opfattelse af ordet og derfor min mening, skal ikke kunne tale på vegne af andre
jul 2009
Følger: 26 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 22 Svar: 53
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3054 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
jun 2010
Følger: 33 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.091
Men kig på din træning, hvad lægger du mest vægt på? Hvis du nu ikke lægger særlig meget vægt på sensitivitet, så er det lidt mærkeligt at kalde siden det..
hjælp til facebookside-navn