{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Kanin - adfærd? :) {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg og rænker lidt på at hvorfor min kanin gør sol den gør lige nu smiley
Hun er blevet alene-kanin sidste sommer, og trives med det smiley
Hun kommer normalt udenfor om dagen og hygger sig derude, der er så dage hvor der ikke er mulighed for at komme udenfor som i dag, derfor lader jeg hende hoppe rundt på mit værelse (hun er inde-kanin smiley ) om aftenen for at hun kan røre sig lidt smiley
Men hvis jeg sidder på gulvet og kigger lidt på hende og sådan, begynder hun at hoppe rundt om mig i cirkler? smiley hun begynder efter et par minutter efter hun er blevet lukket ud, og efter hun lige har undersøgt hvad der nu lige ligger på gulvet smiley
Hun kan fortsætte med det i op til flere minutter? smiley

Er det normal kanin-adfærd? Eller er min kanin bare mega sær? xD
Og hvis hun ikke er så sær som jeg tror, hvorfor gør hun det så? smiley

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin - adfærd? :)
  • #1   16. jun 2014 Hvor gammel er kaninen?
    Det er kun godt at kaninen nu bor alene, Mange tror kaniner skal gå sammen men det skal de bestemt IKKE, Det er kolonidyr, det betyder at de har deres egen hule og teritorium, i naturen over jorden advare de blot andre mod fare eller er sammen for at parre sig. Mange siger "Jamen de har det så godt sammen" Desværre så sker der pludselig noget uventet eller så har de bidemærker rundt omkring som man ikke ser.. så derfor 1 kanin 1 bur og 2 kaniner 2 bure smiley

• #2   16. jun 2014 Men omkring adfærden så lyder det jo ikke til hun er aggressiv, men derimod hellere vil have opmærksomhed og siger "Se mig de mig" jeg tror bestemt ikke det kan være negativt, smiley Jeg har en han kanin som gør det samme,og der vil han de fleste gange blot gøre det for opmærksomhed smiley

• #3   16. jun 2014 Hun fylder 3 til august smiley

Men da de var to var det klart den anden der bestemte over hende, så hun fungere kun godt med at være alene smiley og det med at de var koloni-dyr fik jeg først at vide mindst et år efter jeg fik dem, og havde læst de var flok dyr smiley

Men hun er på ingen måde agressiv når hun gør det, hun stopper også tit op og snuser til mig eller sådan noget smiley
    Og hun vil da også gerne kæles, så det kan sagtens være derfor smiley

Det kunne jo være det var et eller andet signal til mig om et eller andet smiley

• #4   16. jun 2014 Mener at det kan være et forsøg på dominans.min hankanin,da jeg havde ham,tog gerne en tur rundt om mig,gerne gryntende.endte næsten hver gang med at han strinted:-P

• #5   16. jun 2014 Hun siger så ikke noget, og hopper ind hvis hun skal tisse (dejlig smart kanin smiley ) smiley
    Men jo, det kunne godt være fordi hun vil bestemme over mig xD

• #6   16. jun 2014 Ved hanner kan det sagtens være dominans men jeg mener det er noget andet med hunner, jeg tror bare du skal se det som et tegn at hun vil have opmærksomhed smiley

• #7   16. jun 2014 Hehe, okay, det kunne nemt være det smiley
    Hun kan også til tider være meget opmærksomhedskrævende smiley

Kommentér på:
Kanin - adfærd? :)

Annonce