{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Næsepiercing og job
  • #1   28. jun 2014 det kommer vel an på piercingens type, placering og størrelse. næsepiercing har jeg selv, en lille fin sten. men var det en ring sendte det jo et - i mine øjne - negativt signal.

• #2   28. jun 2014 Jeg har næsepiercing, og jeg arbejder hos Føtex Bageren. Nogle steder må man have x antal smykker i, andre må man ikke have det mindste i smiley

• #4   28. jun 2014 det er meget forskelligt, ud fra hvilket slags job, hvilke piercinger, hvilket smykke, og hvilken chef.. men ja piercing i ansigtet kan godt skramme noget.

jeg har en i læben, og har da arbejdet et sted hvor jeg måtte tage den ud når jeg tog på arbejde for det hed NUL synlige piercinger, og tatoveringer. jeg har mødt nogle der følgte sig skræmt af den, nogle der var meget interesseret i den, og nogle der var ligeglade.

• #5   28. jun 2014 Jeg har ikke været ude for at nogle kommenterede min piercing, men det er også bare en mini stjerne man næsten ikke kan se smiley

• #6   28. jun 2014 Ved os er det tilladt, men man fraråder synlige smykker, og især halskæder og smykker man kan få fat i....men det er af sikkerhedsmæssige hensyn.
    ligesom vi heller ikke må gå med tørklæder om halsen

• #8   28. jun 2014 Det er så latterligt!, folk der bliver skræmte af en piercing burde holde sig hjemme!
    Jeg har dog aldrig oplevet min næsepiercing har fået negativ opmærksomhed. smiley

• #9   28. jun 2014 Det kommer an på din status og køn - ofte smiley

Min bror må ikke have ørering i på arbejde i butik, jeg må godt have tre øreringe i, og min fætter der arbejder i et action center må også have hans øreringe i.

Tatovering skal ofte kunne dækkes...

Så an på hvor du arbejder syntes jeg smiley

• #10   28. jun 2014 Hvis jeg stadig havde min, tror jeg, at jeg skulle have taget den ud, når jeg er på arbejde. Det samme skulle jeg med min labret, som ellers var en lille fin sten, og som jeg slet ikke så noget negativt signal i smiley Dog har jeg pillet den ud nu, da jeg mistede alle mine smykker, fordi jeg glemte, at tage den ud før jeg tog på arbejde, og så røg den i lommen, og så tabte jeg dem, når jeg skulle have noget i lommerne smiley

• #11   28. jun 2014 Jeg er pt i praktik i en skobutik, det eneste jeg ikke må have i, er min spiral i læben (personligt er de ligeglade, men kunderne brokker sig). smiley
    Min næsepiercing, som er en ring med synlig kugle (total P!nk style xD), samt min tus siger de intet til. smiley
    Flere at de ansatte har næsepiercinger og synlige tusser. smiley
    Og så vidt jeg husker, er det faktisk kun ringe i læben man ikke må have. smiley

• #12   28. jun 2014 Jeg har aldrig fået påtalt at dække min næsepiering. Kender en som har en piercing i læben, og folk læggere mere mærke til det plaster hun må have på for at skjule den end de lægger mærke til piercingen.
    Men en uskyldig lille næse piercing burde virkelig ikke kunne støde nogen!

• #14   29. jun 2014 Jeg kommer simpelthen aldrig til at forstå, hvordan folk helt seriøst kan bilde sig selv ind, at en lille sten er super nuttet og uskadelig, men en lille ring åbenbart er satans djævel og så er man bare rocker smiley Men reglerne er på nogle arbejdspladser desværre bare bestemt af folk, som ikke rigtig kan se ud over deres egen næsetip. Kunne selvfølgelig forstå det, hvis det var 20mm stretch i ørerne og piercing i næse, øjenbryn, læbe og kinder, for det ligger man mere mærke til, men en lille ring i næsen gør jo INGEN skade. Jeg synes ligesom Kathrine at det er noget værre fis smiley

Jeg arbejder heldigvis et sted, hvor jeg ikke har noget kundekontakt og egentlig bare skal sidde for mig selv, så tøj og piercinger er op til mig selv så længe det selvfølgelig holdes inden for rimelighedens grænser - jeg arbejder på et sygehus, så skal trods alt alligevel gå lidt rundt mellem andre mennesker.

Kommentér på:
Næsepiercing og job

Annonce