{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Teoriprøve {{forumTopicSubject}}

Uha, jeg skal op til teoriprøven i morgen og jeg er HUNDERÆD for at dumpe. Normalt plejer jeg ikke at være så prøveangst, men lige for tiden er jeg bare super stresset og utilpas, så det hjælper mig ikke så meget, at jeg skal derop. Åha, jeg vil bare gerne have det overstået NU smiley

Hvordan synes I teoriprøven var?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teoriprøve
  • #1   1. jul 2014 Den var som jeg forventede og som jeg havde fået at vide.
    Hvis du kan bestå den cd med prøver du har fået udleveret, kan du også sagtens bestå teori prøven smiley


  • #2   1. jul 2014 Altså, jeg kan bestå NOGLE af dem. Nogle af dem ender konstant på 6 fejl :s

  • #3   1. jul 2014 Nu er det ved at være nogle år siden, men mindes den som fair.
    Vores teorilærer havde bevidst udsat os for "svære" eksempler, så teoriprøven umiddelbart ikke virkede så slem.


  • #4   1. jul 2014 Hvis du øver dig godt nok hjemmefra, og kan bestå alle dem på CD'en, så går det. Jeg tog nok op mod 200 prøver, fra CD og hjemmesider, inden jeg skulle op. :o)

    Jeg synes ikke den var så svær. :o)

    Men jeg kan godt forstå, at du bliver nervøs. Det er jo lidt noget andet end en almindelig prøve/eksamen, for nu koster det pludselig penge at dumpe. :o)


  • #6   1. jul 2014 Sæt dig så langt foran du kan, så du bedre kan se billederne. :o)
    Da jeg tog kørekort, brugte man meget gamle billeder, så det kunne være svært at se ordentligt, hvad der var. Jeg kender en der fik en fejl på et billede, hvor han ikke kunne se en lille dreng ved en hæk - han sad for langt tilbage, og kunne ikke se billedet ordentligt. :o)

    Så op foran, og lyt til den mavefornemmelse. Så går det ikke helt galt.


  • #7   1. jul 2014 Haha, jeg er en af dem som slet ikke lavede en eneste teoriprøve udover dem vi tog til teoritimerne, jeg havde ikke kigget på en teoriprøve en uge op til min prøve og jeg bestod med 3 fejl! Vi havde derudover slet ikke teoribog på min Køreskole, så havde heller ikke kigget på teorien inden prøven, men det gik og jeg synes faktisk det var ret let at bestå! smiley Tænk logisk, så skal du nok bestå! smiley

  • #8   1. jul 2014 Jeg var også selv mega nervøs husker jeg, men den er slet ikke så svær som de prøver kørelæren udsætter dig for smiley Det skal nok gå. Husk en update i morgen smiley

  • #9   2. jul 2014 Puuuh, så ligger jeg her og burde sove .. Skal nok give update i morgen smiley dog er jeg 99% sikker på, at jeg dumper. Jeg har svært ved at finde logikken i teoriprøverne ...

  • #10   2. jul 2014 Jubi, jeg bestod smiley

  • #11   2. jul 2014 Selvfølgelig gjorde du det! :o)

    Tillykke med det! smiley


Kommentér på:
Teoriprøve

Annonce