{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Basiron? {{forumTopicSubject}}

Jeg begyndte at bruge Basiron for lidt over et års tid siden, og det fungerede bare super godt! Startede med 5%, men da jeg ikke synes at virkningen var helt nok gik jeg op til 10%. Det fungerede super fint, dog ikke ligeså godt som 5% så vil anbefale at blive ved med denne, men nu er det begyndt at stoppe med at virke?

Har altid renset huden først, så skintonic på og så Basiron. Har brugt det hver dag, så jeg er nok blevet immun, men jeg er helt i vildrede nu, for jeg vil ikke have min grimme akne hud tilbage!

Hvad skal jeg gøre? Og er der andre midler der virker ligeså godt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Basiron?
  • #1   2. jul 2014 Jeg har selv prøvet basiron, og syntes ikke det virkede så godt. Hvis du er meget plaget af det, vil jeg anbefale at tage til lægen evt. få en henvisning til en hudlæge smiley De kan give noget som fjerner det helt, da man ellers kan købe sig fattig i produkter som skulle virke mod akne smiley Jeg gik til lægen og fik en henvisning til en hudlæge og har ikke en eneste bums eller noget nu efter jeg startede på en behandling derfra smiley

• #2   2. jul 2014 Det vil jeg prøve så Anna, men nu er der snart ferie og så videre så det bliver nok ikke før efter desværre. smiley Basiron har meget forskellig virkning på folk, på mig virkede det perfekt

• #5   2. jul 2014 Det virker ikke Dragvik, det er ikke skrapt nok desværre. Nej der stod hver dag i indlægssedlen smiley

• #7   2. jul 2014 Altså jeg begyndte med det og gik straks til lægen og fik tid til hudlægen i august og så kan jeg holde det nede med basiron og derefter få noget bedre fra hudlægen men skal prøve krokodille olie da min faster har bestilt det hjem til mig? Det skulle slå alle bakterier ihjel!!
    Men det en vildrede og komme ud af, drik massere vand håret op i en hestehale eller væk fra hovedet og vask dig i hovedet efter du har svedt men ellers skal man holde det nede med diverse produkter! smiley smiley

Kommentér på:
Basiron?

Annonce