{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få skudt piercing i...
  • #1   5. jul 2014 På grund af betændelse. Den der "pistol" kan aldrig blive helt 100% steril, så man risikere at få en del bakterier med i piercingen, hvis den "skydes" i :D..

• #2   5. jul 2014 jaaa. hun vil have tragus og helix skudt i..

• #3   5. jul 2014 1. Huller der bliver lavet med en pistol har langt lettere ved at blive betændte en piercinger lavet med en nål.

2. Værktøjet ikke sterilt - mængden af bakterier disse piercing-pistoler indeholder er enorm, da pistolen opsamler bakterier.

3. Det flækker huden frem for at lave et pænt rundt hul.

4. Stærke smerter efter piercingen er lavet er almindeligt når den bliver skudt i.

5. Hvis pistolen har har en mindre trådtykkelse end 1,2 mm. (som er standarden for piercinger der ikke er skudt i), kan du få meget svært ved at finde smykker som kan passe dig.

6. Det er direkte farligt for dit helbred at blive piercet med en sådan.

7. Pistolens udformning gør, at det kan være meget svært at retningsbestemme smykkets placering ordentlig. Det kan betyde at personen som affyre pistolen, enten kommer til at skyde den skævt i at de rammer nerven i tragus.

Fandt alle disse ved en hurtig søgning på google. smiley

• #4   5. jul 2014 Jeg har ikke haft problemer med mine huller, men det kan jo ske at der kommer en byld smiley

• #5   5. jul 2014 Hvordan farligt for heldbredet- Line?:-)

• #8   5. jul 2014 En væsentlig risiko for ens helbred er smitterisikoen for bl.a. HIV, leverbetændelse og andet lækkert, netop pga. pistolen aldrig kan rengøres 100%.

• #9   5. jul 2014 det kan ske piercingen ikke går helt igennem smiley

• #10   5. jul 2014 Almendelige øreringe får man da for det meste skudt i...

Jeg har øre ringe har fået det lavet 3 gange, 2 gange gik der betændelse i det ene øre, dog ik det samme.. Men jeg ville så gerne ha dem og 3. Gang var lykkens gang, der kom ingen problemer. Og de er skudt i smiley

Mem hullet er pænt rundt, ser ikke ud som om det er flækket smiley

• #11   5. jul 2014 Jeg har fået skudt min i næsen i samt ørene 6 gange smiley
    synes ikke der er noget slemt ved det men med næsen sad pistolen fast i piercingen det gjorder liiiidt ondt! men har ikke haft mere betændelse i af den grund.
    Fik piercet min i navlen den var der betændelse i, i et år. så tror ikke man kan sammenligne det.
    Og det er meget hurtigt overstået med pistolen man får et chok.

• #12   5. jul 2014 Jeg har fået skudt tragus i 2 gange i hver sin side af øret. Det er mindre smertefulde at få skudt en tragus end at få den piercet. Ulempen er dog at der ikke altid er plads til at øret kan hæve, og så begynder piercinger at stramme og blive betændt. Men kan kun råde til at få skudt i ørene, alle andre steder på kroppen er dumt

• #14   6. jul 2014 Jeg fik skudt min næsepiercing i med en steril engangs pistol - så det kan sagtens være lige så sterilt. Men denne piercer nægtede så også at skyde alt andet i, men i næsen skød han den nu i

• #15   6. jul 2014 har lige snakket med min søster. vist hende dette og jeg tror hun er begyndt at tvivle om de skal skydes i. (godt tegn)

Men! hør, ja før i tiden brugte man bare én pistol til flere forskellige kunder. men der bruges altså kun engangs pistol nu. smiley

• Selina H
    Selina H Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #17   2. mar 2015 Hej jeg skal have en piercing i næsen med en sten og ville lige høre om det gør mest ondt at få skudt den i eller få den lavet med en nål? smiley

• #18   2. mar 2015 Det gør mest ondt med nål, men det er mest klinisk og du risikere ag flække næseborene hvis den skydes i smiley

• #19   2. mar 2015 Fordi chancen for, at det bliver skide skævt eller betændt er ret stor smiley

• Selina H
    Selina H Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 2
    #20   3. mar 2015 Tusind tak for svar smiley

Kommentér på:
Få skudt piercing i...

Annonce