Vand heste {{forumTopicSubject}}
Havde den sjoveste episode på marken i dag
Vi har en god stor sø på marken , hvor hestene drikker vand og nogle gange dypper gutterne i den
Men i dag , da det var alt alt for varmt , valgte min veninde og jeg at gå ned og stikke vores fødder i vandet for at blive afkølet , det resulterede så i flere sjove episoder , og nej hvor vi ærger os over at vi ikke havde vores mobil tlf'er med dernede
Først synes vores 2 års Oldenborg at det var enormt sjovt at stjæle vores håndklæde og sko , så hun tog det i munden og begyndte at gå
jeg skrald grinede simpelthen
Så gik den store boulonais hoppe ned i vandet og begyndte at skrabe og piske vand op på sig , som sådan en anden elefant ville have gjort
:D
Det synes vores 2 års ( Corona ) da også hun skulle prøve , dog tog hun skridtet videre til at ville lægge sig i vandet og rulle ,
hun rullede og fik så hovedet under vand , som hun så ikke synes var så spændende , så jeg tænkte , nå ja det gør hun nok ikke igen . Men jo , to sek. Efter var hun gået længere ud og lagde sig igen og begyndte ellers at rulle , denne gang dog med hovedet over vand
Det resulterede i , at den store boulonais også skulle rulle ,
HOLD NU OP, en fest de havde i søen , alt imens at min veninde og jeg stod og kastede af grin lige ved siden af dem
:D
Ærgerligt man ingen billeder eller video har fået
Er der andre af jer hg'ere der har oplevet noget lignende ?
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 6 Svar: 206
nov 2009
Følger: 188 Følgere: 190 Heste: 16 Emner: 10 Svar: 34
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
nov 2009
Følger: 188 Følgere: 190 Heste: 16 Emner: 10 Svar: 34
Øv at kameraet ikke var med
Vand heste