{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Piercere i Århus? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender en god, proffesionel piercer i Århus området? Jeg har besluttet mig for at få lavet en Christina piercing, men vil være sikker på de har styr på hvad de laver, dem der skal lave den.
Ikke Ganesha, dem har jeg dårlige erfaringer med.

Også, hvis nogen har erfaringer med Christina piercinger, vil jeg gerne høre dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piercere i Århus?
  • #1   29. jul 2014 Hvis du gider køre til Silkeborg, så ligger der en helt fantastisk piercer dernede smiley
    Han hedder Jonas og har butikken Smykkehuset smiley jeg har både fået piercet navle og næse dernede, og han lavede hul i ørerne på min datter, han er super dygtig og der er 100% klinisk.... Jeg kender vildt mange der har fået piercet alverdens piercinger hos ham, og de sidder lige... Selv efter 2 graviditeter sidder min navlepiercing lige smiley

• #2   29. jul 2014 Jeg kan i hvert fald anbefale Lars Dalgas (Dalgas Bodypiercing). Jeg fik lavet min næsepiercing hos ham, og han var super sød at snakke med. Selvom der var andre kunder hentede han lige et glas vand til mig fordi jeg blev svimmel, og ventede til jeg var "okay" igen. Har i hvert fald haft en super god oplevelse hos ham smiley

• #3   29. jul 2014 hov kom til at skrive smykkehuset, det hedder smykkeshoppen ha ha smiley

Kommentér på:
Piercere i Århus?

Annonce