{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.629 visninger | Oprettet:

Iphone 5 løber tør for strøm/går ud ved 60%! Nyt batteri? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er! (især jer med iphone 5 el. lign.)

Min iphone har i et godt stykke tid nu irriteret mig..
Nogengange løber den mega hurtigt tør for strøm, altså tager nærmest hop fra 70% til 20%, og går så ud efter 2 min..

Andre gange går den ud ved f.eks. 60% hvor den siger den er løbet tør for strøm, så kan jeg for det meste, efter nok 3 mislykkede forsøg tænde den igen, og så er den f.eks. på 40% og holder så i 5 min, hvor den gør akkurat det samme igen..

Er det batteriet der skal skiftes? (det mener min far)
Er det iphonen der er en fejl med? (det mener andre)
Eller kan der være en 3. grund? Vil rigtig gerne have skiftet batteriet, men vil ikke bruge 300 kr på det, hvis ikke det er det den fejler.. smiley

Nogle erfaringer med det? (Skal lige siges jeg ikke har den på fuld lysstyrke, lukker altid mine programmer, gør alt for at spare strøm..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 5 løber tør for strøm/går ud ved 60%! Nyt batteri?
  • #1   31. jul 2014 Klag til der hvor du købte den... Det må være en fejl - selvom mange "smart" phones har ekstremt dårligt batteri..

  • #2   31. jul 2014 Problemet er, at jeg købte den brugt (brugt i et par måneder)
    Så, tror ikke man stadig kan klage, når den er købt i januar 2013...


  • #3   31. jul 2014 Min gamle iphone 4S gjorde præcist det samme!! Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan godt forestille mig at det er batteriet smiley Men prøv da at skrive ind til stedet hvor de putter nyt batteri i og spørg om hvad det kan være smiley

  • #4   31. jul 2014 Hvordan oplader du din telefon? Det lyder til batteriet er ødelagt, hvilket oftest sker, når man sætter den i opladeren selvom den har 20%, hvis man lader den sidde i opladeren når den egentlig er færdig, eller hvis man tager den ud af opladeren før den er færdig.. Jeg skal ikke kunne sige om det er sådan ved alle telefoner, men en iphone er utrolig sart med den slags. Min gamle gjorde det også smiley

  • #6   31. jul 2014 Min har gjort præcis det samme - godt nok en 4s. Men vi skiftede batteriet og det hjalp. Så det lyder lidt som om at din også mangler et nyt batteri smiley

  • #7   31. jul 2014 Et iPhone batteri kan ca. Holde til 400-600 opladninger, og så begynder batteriet ikke at kunne holde strøm!! For 1 måned eller 2 siden var der en dokumentar om det;)

  • #8   31. jul 2014 Lyder som om dit batteri er ved at være dødt.

    MLC: Altså de nyeste smartphones (fra Samsung og sony) har faktisk et ekstrem godt batteri smiley


  • #9   31. jul 2014 Igår blev der sagt i fjernsynet at en iPhone 5 er en af de dårligste mobiler nettop pga. batteriet :s
    Har selv en gammel iPhone 4, som heller ikke kan ret meget mere smiley


  • #10   31. jul 2014 Det er jo ikke det, at den normalt løber hurtig tør for strøm - men at den "driller" ved at gå ud når der er 60%, hvor jeg så kan tænde den igen efter 5 min, og hvor den faktisk nogengange holder i ok lan tid bagefter (godt nok de sjældneste tilfælde :P)

  • #12   31. jul 2014 Min iPhone 4S gjorde præcis det samme. Min far skiftede batteriet, men det hjalp overhovedet ikke smiley

    Jeg oplader den nu med min iPad oplader, og det virker faktisk! Jeg syntes den holder på strømmen i meget længere tid, og den er hurtigere til at oplade smiley

    Men jeg har hørt fra andre, at jeg ødelægger mit batteri ved at bruge en iPad-oplader, men så længe det virker er jeg ligeglad smiley


  • #13   31. jul 2014 Team Grafik *Endurance DK*

    Yes I konw - har pt en samsung og kom fra en xperia mini jeg havde i 4 år før den måtte give op, pga bla batteri og den var simphelthen gammel og slidt smiley ellers havde jeg den endnu..

    Men det er da trist at mange "smart" phones er så smarte, at de ikke kan holde strøm mere end en dag, selvom de bliver brugt til det, de reklameres til, at kunne bruges til..
    Det er sgu da ikke særlig "smart" i mine øjne smiley

    TS - det kan også være frost skader - hvis den er købt brugt - kan nogen have sat den til en oplader mens den har været mega kold og det kan faktisk godt ødelægge batteriet..


  • #14   28. okt 2015 Løs iPhonens batteriproblemer

    Tippet er meget simpelt. Du skal simpelthen bare slukke sin iPhone helt og tage simkortet ud. Herefter skal du tænde telefonen igen – og vente til den er helt klar. Der vil komme en dialogboks frem, der fortæller, at der ikke er noget simkort i. Her skal du bare klikke OK. Nu skal du så slukke telefonen igen, indsætte simkortet og tænde den igen. Herefter skulle batteriproblemerne være løst.

    Man skal eventuelt gøre det to gange før det virker.


Kommentér på:
Iphone 5 løber tør for strøm/går ud ved 60%! Nyt batteri?

Annonce