Min nye ide ...Gal eller Genial {{forumTopicSubject}}
Kære alle håber virkelig i vil hjælpe mig med min nye ide.
Sagen er at jeg valgte at sælge min hestetrailer i maj måned da jeg kun havde brugt den 2 gange på det sidste år. De sidste 2 mdr har jeg været ude og leje trailer 3 gange hvilket hurtigt løber op...
Jeg overvejer derfor at købe en ny glasfiber trailer af tysk kvalitet, og det var så i den forbindelse jeg fik ideen om at lave en TrailerKlub, så kære læser derfor vil jeg gerne høre jeres mening og indput til at udvikle mit "concept"
Ideen: Jeg vil få et firma til at købe en ny 2 hestes trailer, som så skal have reklamer på siden. Der skal så stiftet en Klub hvor man kan blive medlem for ca 500 kr pr år, og så vil man til gengæld kunne leje traileren for 100 kr pr dag. Min filosofi omkring det er at klubben skal være Non Profit, så indtægterne udelukkende går, til forsikring og vedligeholdelse af traileren. Samt opsparing til køb af nye trailere med tiden, til forhåbentlig stor glæde for medlemmerne.
Så kære medlemmer hvad syntes i om den ide er den Gal eller Genial, kom endelig med indput til udvikling af Conceptet.
Hilsen
RedLady
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
mar 2011
Følger: 30 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 124
Synes ellers din ide er genial
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3054 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Det er for mig ikke det vigtigste hvor mange trailere der er
til rådighed, det afhænger jo også af hvor mange personer
der er medlem af "klubben". Er der eksempelvis 10 personer medlem
vil det jo være lidt vildt at have eksempelvis 5 trailere. Eller hvad mener i ?
maj 2007
Også vil der stadig være problem med at traileren oftes vil være optaget..
Jeg syntes ideen er dårlig
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 543
Og så synes jeg lissom flere af de andre, at jeg synes 500 kr i 'abbonnement' er mange penge, hvis man så ikke kan være sikker på at man rent faktisk kan bruge traileren når man har behov for den.
Jo, ideen er som sådan fin nok... men med de praktiske briller på, så synes jeg ikke den er specielt realistisk.
aug 2014
lejet trailer før, da jeg har været så heldig altid at have haft min egen hestetrailer.
Men jeg har betalt 400 kr pr gang de 3 gange jeg har lejet trailer de sidste 2 mdr.
Så for mig ville det jo have været billigere, at betale et medlems gebyr på 500 kr og 100 kr pr gang. Hvilket gjorde at jeg prøvede at tænke kreativt
jul 2013
Det lyder jo umiddelbart som en fin deal. Men forestil dig så det scenarie at Gurli Margrethe betaler det her gebyr. Men hver gang Gurli skal bruge trailerne, så er der en anden som har booket den. Dvs. at i løbet af et år, så har Gurli betalt 500 kr for absolut ingenting. Og jo flere medlemmer i den klub, jo større sandsynlighed for flere Gurli'er.
aug 2014
aug 2014
maj 2007
Hvilket firma tror du gider smide penge i en trailer, uden at få noget som helt for det?
Så bliver det udelukkende en udgift. Og så vidt jeg ved, gælder det om for firmaer at tjene penge..
Og hvis vi siger det koster 2000kr. Om året at have traileren (kender ikke priserne) så skal der rigtig mange medlemmer til, og mange år, før der kommer ny trailer.
maj 2007
aug 2014
jul 2013
Det princip er der jo flere som bruger.
Evt ville jeg nok hellere lave noget med depositum.
aug 2014
Men det kan godt være jeg tager fejl.
Min nye ide ...Gal eller Genial