{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

RedLady
RedLady
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Min nye ide ...Gal eller Genial {{forumTopicSubject}}

Kære alle håber virkelig i vil hjælpe mig med min nye ide. smiley

Sagen er at jeg valgte at sælge min hestetrailer i maj måned da jeg kun havde brugt den 2 gange på det sidste år. De sidste 2 mdr har jeg været ude og leje trailer 3 gange hvilket hurtigt løber op...

Jeg overvejer derfor at købe en ny glasfiber trailer af tysk kvalitet, og det var så i den forbindelse jeg fik ideen om at lave en TrailerKlub, så kære læser derfor vil jeg gerne høre jeres mening og indput til at udvikle mit "concept"

Ideen: Jeg vil få et firma til at købe en ny 2 hestes trailer, som så skal have reklamer på siden. Der skal så stiftet en Klub hvor man kan blive medlem for ca 500 kr pr år, og så vil man til gengæld kunne leje traileren for 100 kr pr dag. Min filosofi omkring det er at klubben skal være Non Profit, så indtægterne udelukkende går, til forsikring og vedligeholdelse af traileren. Samt opsparing til køb af nye trailere med tiden, til forhåbentlig stor glæde for medlemmerne. smiley

Så kære medlemmer hvad syntes i om den ide er den Gal eller Genial, kom endelig med indput til udvikling af Conceptet.

Hilsen
RedLady

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min nye ide ...Gal eller Genial
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   3. aug 2014 Så hellere bare leje en trailer ved en tank.. 1 trailer til en "trailer klub" er ikke særlig meget..

• #2   3. aug 2014 Hvis det var mig der betalte x antal kr om året for en trailer, så ville jeg også være sikker på at jeg altid kunne bruge den når jeg stod og manglede den. Så ligesom Astrid synes jeg at 1 trailer er for lidt.

• #3   3. aug 2014 1 trailer er ikke så meget, så køb nogle flere smiley

Synes ellers din ide er genial

• #4   3. aug 2014 Jeg betaler i forvejen 100kr for at leje en trailer pr døgn, så oven i det betale 500kr pr år, og så skulle dele den stadigvæk og fortsat riskere den ikke ertilgængelig, næ det ville jeg ikke smiley

• RedLady
    RedLady Tilmeldt:
    aug 2014

#6   3. aug 2014 Kan se at alle er meget fokuseret på at der i det tænkte eksempel kun er 1 hestetrailer i spil.
    Det er for mig ikke det vigtigste hvor mange trailere der er
    til rådighed, det afhænger jo også af hvor mange personer
    der er medlem af "klubben". Er der eksempelvis 10 personer medlem
    vil det jo være lidt vildt at have eksempelvis 5 trailere. Eller hvad mener i ?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#7   3. aug 2014 Hvis folk i gennemsnit skal bruge traileren 10 weekenden om året til stævner, så kan klubben have 5 medlemmer.

Også vil der stadig være problem med at traileren oftes vil være optaget..

Jeg syntes ideen er dårlig

• #8   3. aug 2014 RedLady - det kan godt være at det ikke er vigtigt for dig hvor mage trailere der er i spil... men det bør det jo være, idet de mennesker du gerne vil have med i 'klubben' jo sandsynligvis kommer til at ville ønske at bruge traileren på de samme dage, men ikke nødvendigvis på samme tid eller sted.
    Og så synes jeg lissom flere af de andre, at jeg synes 500 kr i 'abbonnement' er mange penge, hvis man så ikke kan være sikker på at man rent faktisk kan bruge traileren når man har behov for den.

Jo, ideen er som sådan fin nok... men med de praktiske briller på, så synes jeg ikke den er specielt realistisk.

• RedLady
    RedLady Tilmeldt:
    aug 2014

#9   3. aug 2014 Nu kender jeg ikke priserne på trailer leje rundt om i landet, og har aldrig selv
    lejet trailer før, da jeg har været så heldig altid at have haft min egen hestetrailer.
    Men jeg har betalt 400 kr pr gang de 3 gange jeg har lejet trailer de sidste 2 mdr.

Så for mig ville det jo have været billigere, at betale et medlems gebyr på 500 kr og 100 kr pr gang. Hvilket gjorde at jeg prøvede at tænke kreativt smiley smiley

• #10   3. aug 2014 Men du skal jo have alle aspekterne med.
    Det lyder jo umiddelbart som en fin deal. Men forestil dig så det scenarie at Gurli Margrethe betaler det her gebyr. Men hver gang Gurli skal bruge trailerne, så er der en anden som har booket den. Dvs. at i løbet af et år, så har Gurli betalt 500 kr for absolut ingenting. Og jo flere medlemmer i den klub, jo større sandsynlighed for flere Gurli'er.

• RedLady
    RedLady Tilmeldt:
    aug 2014

#11   3. aug 2014 smiley kan godt se din pointe..

• RedLady
    RedLady Tilmeldt:
    aug 2014

#12   4. aug 2014 Hvor meget betaler i pr dag I trailerleje og hvor tit lejer I ca smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#13   4. aug 2014 Redlady: hvis man nu ser der fra en andet synspunkt;

Hvilket firma tror du gider smide penge i en trailer, uden at få noget som helt for det?

Så bliver det udelukkende en udgift. Og så vidt jeg ved, gælder det om for firmaer at tjene penge..

Og hvis vi siger det koster 2000kr. Om året at have traileren (kender ikke priserne) så skal der rigtig mange medlemmer til, og mange år, før der kommer ny trailer. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   4. aug 2014 Jeg betaler 400kr. Ved en tank. Og det sker måske at jeg lejer en gang, resten af gangene kan jeg låne mig til en gratis, eller for 100 kr.

• RedLady
    RedLady Tilmeldt:
    aug 2014

#15   5. aug 2014 Nu er sagen at jeg kender et firma som er villig til at sponsorer en hestetrailer til min ide. Mod at den skal have påtrykt reklame. Syntes bare det ville være synd at det kun var mig der skulle køre med den, så mange stævner kommer vi ikke ud til mere:)

• #16   5. aug 2014 Hvorfor gør du så ikke bare som de fleste - altså tager en pris for brug af trailer, og så drop abbonnementet.
    Det princip er der jo flere som bruger.
    Evt ville jeg nok hellere lave noget med depositum.

• RedLady
    RedLady Tilmeldt:
    aug 2014

#17   5. aug 2014 Det kunne også være en mulighed, men tankerne om at lave en klub, var at der nok ville blive passet bedre på traileren smiley når man var "medejer"
    Men det kan godt være jeg tager fejl.

Kommentér på:
Min nye ide ...Gal eller Genial

Annonce